در مطلب زیر به بررسی قیمت ارز در اولین روز سال ۱۴۰۲ و همچنین تغییرات قیمت انواع سکه و طلا در بازار خواهیم پرداخت.

قیمت انواع سکه و طلا در ۱ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت امروز طلا برای ۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۸۰ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۵۱۱ هزار ۱۷۳ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۶۹ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۱ فروردین ماه

کانون صرافان قیمت امروز دلار را ۴۲ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۴۹۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت امروز اسکناس دلار ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت امروز حواله دلار ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان کشف شد.

قیمت سکه امروز اول فروردین ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. قیمت امروز سکه طرح قدیم ۲۸میلیون تومان است. همچنین قیمت امروز نیم سکه ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۱ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت ارز ۱ فروردین ماه / قیمت یورو، قیمت لیر، قیمت پوند، قیمت درهم

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

کانون صرافان قیمت امروز یورو را ۴۵ هزار و ۷۶۶ تومان برای خرید و ۴۶ هزار و ۲۴۶ تومان برای فروش را اعلام کرد. در بازار متشکل ارزی نیز نرخ اسکناس یورو ۴۳ هزار و ۶۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت امروز لیر امروز در بازار ارز تهران به دو هزار ۵۳۰ تومان رسید. قیمت امروز پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۵۸ هزار و ۵۹۸ تومان است. کانون صرافان قیمت امروز درهم را ۱۲ هزار تومان برای خرید و ۱۲ هزار و ۱۷۹ تومان برای فروش اعلام کرده است. همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۹ هزار و ۹۶۶ تومان اعلام شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید