وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته کرونا جان ۲۲ هموطن دیگر را گرفت و ۷۴۳ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

آمار کرونا ۱ فروردین ۱۴۰۲؛ شناسایی ۷۴۳ بیمار جدید / ۲۲ نفر فوت شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۶۰ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۰۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۱۱۳ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۴۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۵۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۹ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۲۴۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید