سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال را اعلام کرد و گفت: چالوس به زودی یکطرفه می شود.

وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال ۱ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده جغرافیایی این استان خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی افزود: این ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - شمال از تونل ۱۷ تا شهرستانک و در ادامه چالوس">جاده چالوس از شهرستانک تا نسا است.

وی بیان کرد: برای جاده چالوس توسط استان مازندران اعمال محدودیت یک طرفه شدن حدود ۴۰ دقیقه ای پیش بینی شده و این جاده در حال یکطرفه شدن است.

کرمی با اعلام روان بودن ترافیک در اتوبان تهران - کرج - قزوین گفت: در جاده چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا منطقه نساء بارش پراکنده باران و در ارتفاعات کندوان بارش برف را داریم بنابراین باید احتیاط های لازم ازسوی رانندگان صورت گیرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید