وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته کرونا جان ۱۹ هموطن دیگر را گرفت و ۹۴۲ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

آمار کرونا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱؛ ۱۹ نفر فوت شدند / آمار مبتلایان جدید کرونا در مرز ۱۰۰۰ نفر

به گزاش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان ۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور را گرفت و در این مدت ۹۴۲ بیمار جدید شناسایی شد.

از دیروز تا امروز (دوشنبه ۲۹ اسفند) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۸۵۸ نفر رسید ️و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹۱ رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۴۲ هزار و ۴۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۵۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۵ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۵۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۲۵۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۵۶۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۳۱۵ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۱۳۰ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید