قرار عاشقانه چه قبل و چه بعد از ازدواج همیشه مهم است. برای همین ما به شما ۶ عطر جذاب پیشنهاد می‌دهیم.

۶ عطر دلبرانه برای قرارهای عاشقانه

دنیای عطر و ادکلن دنیای بسیار بزرگ و پیچیده‌ای است که برای شناختن آن باید به‌خوبی در این زمینه مطالعه کنید. عطرها در گروه‌های بویایی و روایح مختلفی تولید می‌شوند. این روایح با استفاده از انواع اسانس‌های طبیعی و مصنوعی به دست می‌آیند. برندهای معتبر و نام‌آشنای جهان، تمام سعی خود را کرده‌اند تا از بهترین و باکیفیت‌ترین اسانس‌های طبیعی در تولید عطرهای خود استفاده کنند. درواقع بالا بودن کیفیت عطر، به محبوب ماندن برندشان کمک خواهد کرد. بنابراین یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای خرید عطرهای باکیفیت، خرید از برندهای معتبر است. یک عطر خوب و باکیفیت عطری است که بتواند از همه جنبه‌ها رضایت مصرف‌کننده را جلب کند. ماندگاری رایحه، پخش بو، رایحه عطر و بسیاری از موارد دیگر در عطرهای باکیفیت ویژگی معین و کیفیت مناسبی دارد.

حالا آیا می‌دانستید انتخاب یک عطر اغوا کننده، در قرارهای عاشقانه‌ تاثیر مهمی دارد و شما را دل‌انگیزتر می‌کند؟ بهترین عطر برای قرار عاشقانه، عطری با رایحه دلربا و جذابی است که طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهد. در عطرهایی که برای قرار عاشقانه خود انتخاب می‌کنید، سراغ عطرهایی با ماندگاری بالا بروید که پخش بوی خوبی دارند. در این مطلب، ۶ نوع عطر اغوا کننده زنانه و مردانه را بررسی کردیم. خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا برای بیشترین تأثیرگذاری در قرارهای عاشقانه‌، بهترین عطر اغوا کننده مردانه یا زنانه را انتخاب کنید.

۱-ادو پرفیوم دیور هیپنوتیک پویزن؛ بی‌رقیب

ادکلن اغوا کننده دیور هیپنوتیک پویزن، همان ترکیب جادویی است که طرف مقابلتان را هیپنوتیزم کند. این عطر اغواگر زنانه، شما را تا نهایت جذابیت‌های احساسی و اغواگری‌های زنانه بالا می‌برد. دیور هیپنوتیک پویزن، باعث می‌شود از همان ابتدای قرار عاشقانه، طرف مقابل غرق عطر وجودتان شود.

این عطر اغوا کننده زنانه، ترکیبی از گل‌های تیره، ادویه‌های مخصوص و وانیل در شیشه‌ای قرار دارد که نماد «سیب ممنوعه» است.

معرفی ۶ عطر اغواکننده در قرارهای عاشقانه

۲-عطر نارسیس رودریگز پودری؛ عطر خاص و درجه یک

در لیست بهترین عطر برای قرار عاشقانه، نارسیس رودریگز برای طرفداران عطرهای معتدل قرار دارد. این عطر، ترکیبی از رایحه گل فام، چوب و مشک است. همین ترکیب معتدل باعث شده تا عطر نارسیس برای قرار عاشقانه در هر فصلی مناسب باشد. انتخاب ادکلن زنانه نارسیس رودریگز، برای خانم‌های شیک‌پوش و لوکس، ظرافت زنانه و اغواگرانه را به‌صورت ویژه‌ای به‌نمایش درمی‌آورد.

این ادکلن، با رایحه رز و هلو آغاز شده و با نت مشک و کهربا، در رایحه میانی ترکیب می‌شود. درنهایت، در نت پایانی، با بوی نعناع هندی و چوب صندل به پایان می‌رسد.

۳-ویکتور اند رولف اسپایس بمب؛ عطری برای مردان

شاید در نظر اول، انتخاب عطر با رایحه ادویه‌ای برای قرارهای عاشقانه مناسب نباشد. ویکتور اند رولف اسپایس مردانه، مثال نقض این ادعا است. این عطر اغوا کننده مردانه با رایحه گرم و چوبی خود، بهترین پخش بو را دارد و جزو نمونه‌های عطر با ماندگاری بالا محسوب می‌شود. عطر اغواگر ویکتور اند رولف، بمب جذاب و هیجان‌انگیزی برای آقایان با اعتمادبه‌نفس به‌شمار می‌رود.

در نت‌های ابتدایی، رایحه گریپ‌فروت، ترنج و فلفل را احساس می‌کنید. نت‌های میانی با بوی دارچین و زعفران ادامه پیدا می‌کند. درنهایت با ترکیبی از رایحه تنباکو و چرم به‌ پایان می‌رسد.

۴-ادوتویلت ایو سن لورن لانویت دی الهوم له پارفوم؛ بی‌رقیب و خاص

در لیست عطر اغوا کننده مردانه برای جذب زنان، به ادکلن ایو سن لورن لانویت می‌رسیم. عطری با رایحه چوبی که قرارهای عاشقانه زمستانی را تبدیل به لحظه‌های رمانتیک و گرم می‌کند. اگر در قرار عاشقانه‌تان استایل رسمی دارید، ایو سن لورن لانویت می‌تواند تکمیل‌کننده جذابیت شما باشد.

این عطر هوس‌انگیز و اغوا کننده مردانه، با رایحه هل آغاز شده و در نت میانی به اسطوخودوس، ترنج و رایحه سدر می‌رسد. در نت پایانی نیز با رایحه خس خس و زیره، احساس اعتمادبه‌نفس و وقار دلنشینی را در قرار عاشقانه به شما خواهد بخشید.

۵-لانکوم لانویت ترزور؛ گرم‌ترین عطر برای زنان

سراغ یکی از گرم‌ترین عطرهای اغواگر زنانه می‌رویم. لانکوم لانویت ترزور ای لا فولی، از بهترین عطرهای اغواگر برای قرارهای عاشقانه محسوب می‌شود. این عطر، ترکیبی از رایحه ترنج، فلفل صورتی، گلابی، انگور و گل‌های رز، بنفشه، یاس و دانه توکا است. با اسپری کردن مقداری از آن روی پوستتان، احساسی همچون حضور در کنار چوب‌ سوخته در جنگل‌های باران‌زده را تجربه خواهید کرد. عطر شیشه‌ای با طراحی شبیه الماس، جذابیت‌های زنانگی‌تان را بالا می‌برد و اعتمادبه‌نفستان را افزایش می‌دهد. از تاثیر عطر جذاب لانکوم لانویت ترزور در قرارهای عاشقانه‌تان‌ غافل نشوید.

۶-جورجیو آرمانی آکوا دیجیو؛ دودی و هوش انگیز

جورجیو آرمانی آکوا دیجیو، یکی از عاشقانه‌ترین عطرهای برند جورجیو محسوب می‌شود. این عطر اغوا کننده مردانه با رایحه تند و خنک، برای استفاده در قرارهای عاشقانه تابستانی مناسب است. حال‌وهوای طراوت‌بخشی که رایحه ترنج، بهارنارنج و نارنگی سبز در این عطر دارد، استفاده از جورجیو آرمانی را حتی در فصل‌های دیگر مناسب کرده است. عطر اغواگر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دیجیو، احساس آرامش‌بخش و لطیفی را در اطرافتان ایجاد می‌کند.

معرفی ۶ عطر اغواکننده در قرارهای عاشقانه

.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید