احمد مهرانفر عکسی با چهره ای عجیب و متفاوت از خود منتشر کرد که هیچکس او را نشناخت.

گریم عجیب احمد مهرانفر و نوید محمدزاده در سریال آکتور / تصویر

احمد مهران فر عکسی با چهره ای عجیب و متفاوت از خود منتشر کرد که هیچکس او را نشناخت. احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت است. احمد مهران فر متولد 10 خرداد 1354 می باشد و در کاشان متولد شده است. مونا فائزپور همسر احمد مهران فر است.همسر احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو دار سریال پایتخت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

این روزها عکسی از نوید محمدزاده و احمد مهران فر در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، عکسی از پشت صحنه سریال آکتور که در آن چهره این دو هنرمند پیر شده و قابل شناسایی نیست.

وایرال شدن این عکس در اینستاگرام موجب بروز واکنش ها و شوخی هایی با گریم نرگس محمدی در سریال ستایش شد.

گریم احمد مهرانفر و نوید محمدزاده در سریال آکتور

اهمیت صنعت چهره پردازی در دنیای سینما بر هیچکس پوشیده نیست و چهره پردازی خوب به شدت در دیده شدن یا نشدن یک اثر و شخصیت پردازی فیلم مؤثر است.

گریم از حدود 70 سال پیش در سینما و تئاتر ایران رواج پیدا کرد، بابک اسکندری یکی از گریمورهای خوب سینما و تلویزیون است که در قسمت هفتم سریال آکتور با رونمایی از گریم‌های جدید و متفاوت نوید محمدزاده و احمد مهران‌فر در نقش پیرمردهای هشتادو چندساله مخاطب را حیران کرد.

در قسمت هفتم سریال آکتور، نوید محمدزاده و احمدمهران‌فر در نقش‌های علی و مرتضی با گریم جدیدی دیده شده و به عنوان دو پیرمرد هشتادوپنج ساله وارد آسایشگاه سالمندان می شوند.

نوید محمدزاده در این گریم ریش‌ها و موهای به نسبت بلند جوگندمی متمایل به سفید دارد و پیشانی‌اش کاملا چروک خورده است. همچنین راه رفتن و نوع حرف زدن نوید به باورپذیری بیشتر کمک کرده است. احمد مهرانفر هم با مو و محاسن سفید و کم پشت دیده می شود و نقش پیرمرد را به خوبی ایفا می کند.

احمد مهران فر

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید