عضو شورای نگهبان و هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران و مسئولان باید مدافع نظام باشند.

احمد خاتمی: کارمند مخالف نظام کارشکنی به دنبال دارد / وجود این کارمندان مصلحت نیست
مهر، حجت الاسلام سیداحمد خاتمی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه کارگزاران نظام پنج عنصر را باید همراه خود داشته باشند، ابراز داشت: تزکیه و تقوا، بینش از نوع امانتداری، قانون و قانونمداری، مردم و نظام اسلامی مهمترین شاخصه‌های کارگزاران نظام است که باید با کنار گذاشتن حزب مداری خواسته قانونی مردم را به انجام برسانند و از پارتی بازی اجتناب کرده و بدانند که امانتدار واقعی جایگاه شهدا هستند و در انجام تکالیف دینی و شرعی کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه از مدیران توقع می‌رود که همواره در رفتار و گفتار خودشان از نظام اسلامی دفاع کنند، افزود: نباید فراموش کرد که امروز بزرگترین افتخار خدمت به نظام اسلامی است و این باید در سرلوحه امور کسانی که مسئولیتی دارند قرار داشته باشد.

عضو شورای نگهبان و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید خدمتگزاری به مردم را نیز در رأس امور خود قرار دهند چرا که مردم ولی نعمتان هستند، ابراز داشت: مردم از روی عملکرد مسئولان نزدیک خودشان نظام را قضاوت می‌کنند لذا باید خدمتگزار مردمی باشند که در تمامی عرصه‌ها نظام را مورد حمایت خود قرار دادند.

خاتمی با بیان اینکه افراد دارای مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید برای بصیرت افزایی تلاش کنند و پاسخگوی شبهات باشند، تصریح کرد: کارمند نظام اسلامی باید همواره طرفدار نظام اسلامی بوده و برای اشاعه آن نیز تلاش کند.

وی با بیان اینکه وجود فردی به عنوان کارمند مخالف نظام به مصلحت کشور نیست، افزود: این مهم کارشکنی و تخریب را به دنبال دارد لذا نمی‌تواند به صلاح باشد.

عضو شورای نگهبان و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استان سمنان در مسیر حرم تا حرم قرار گرفته است، ابراز داشت: این را باید در نظر گرفت که خدمت به زائران ثامن الائمه ثواب بزرگی به همراه دارد و این یکی از برکات خوب این خطه محسوب می‌شود.

خاتمی ضمن بیان اینکه عید نوروز با «یا مُقلِّبَ القُلُوب» و یاد خدا آغاز می‌شود، اضافه کرد: این یکی از تفاوت‌های عمده برپایی نوروز در ایران و سایر کشورها است که عید نوروز در کاخ سفید عید قهر و غفلت از خدا ولی برای ما سرشار از یاد و آرامش خدا است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید