آموزشگاه مراقبت زیبایی پوست تالگو نور، جهت ارتقا کیفیت علمی و افزایش مهارت های حرفه ای هنرجویان، دوره های تخصصی آموزش فیشیال و پاکسازی پوست را بصورت کارگاهها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی در گروه های دو نفره برگزار میکند.

آموزش پاکسازی پوست بدون دستگاه

از آنجا که در سالهای اخیر توجه به زیبایی پوست، رشد چشمگیری داشته است به همین دلیل گذراندن دوره های آموزش پاکسازی پوست در میان علاقمندان به این حوزه ، برای اهدافی مانند مهاجرت ، تاسیس کلینیک و ورود به بازار کار بسیار رواج یافته است. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی آموزش پاکسازی پوست بدون دستگاه می پردازیم.

لازم به ذکر است کلینیک تخصصی و زیبایی تالگو نور یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه های پاکسازی پوست با مدارک بین المللی می باشد. شما می توانید برای ثبت نام در این دوره ها از طریق شماره های زیر با کارشناسان تالگو نور تماس حاصل نمایید.
۰۲۱۲۲۳۶۹۹۰۵ - ۰۹۱۲۱۰۸۷۰۶۶

آموزش پاکسازی عمیق پوست

آموزشگاه مراقبت زیبایی پوست تالگو نور، جهت ارتقا کیفیت علمی و افزایش مهارت های حرفه ای هنرجویان، دوره های تخصصی آموزش فیشیال و پاکسازی پوست را بصورت کارگاهها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی در گروه های دو نفره برگزار میکند.

هدف نهایی از آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه تالگو نور، تامین سلامت و زیبایی پوست و کسب مهارت است تا از شما یک حرفه ای بین المللی بسازد، لذا به همه افرادی که به حوزه زیبایی علاقمند هستند و جویای کار با جایگاه اجتمایی بالا و درآمد خوب هستند این دوره آموزشی که از عوامل کمک کننده در کسب مهارت و رونق کسب و کار است توصیه می شود.

دوره های تخصصی  پاکسازی پوست و اسکین کر (skin care)  در این مرکز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و مدرسه عالی تالگو فرانسه می باشد و هنر جویان می توانند پس از شرکت در دوره های آموزشی و موفقیت در آزمون های تئوری و عملی اقدام به دریافت مدرک بین المللی با کد ریجستری از سازمان فنی حرفه ای کشور که قابل ترجمه برای مهاجرت است و  مدرک پاکسازی تالگو فرانسه نمایند.

سرفصل های پکیج های آموزشی دوره های پاکسازی پوست با مدرک فنی حرفه ای عبارتند از :

  1. آموزش آناتومی و فیزیولوژی پوست ، جهت کسب مهارت علمی فراگیران
  2. آموزش شناخت انواع پوست، جهت آشنایی با انواع گونه های مختلف پوست
  3. آموزش آشنایی با انواع محصولات ، برای آشنایی بیشتر فراگیران با انواع محصولات زیبایی پوست و روش صحیح استفاده از محصولات زیبایی بر اساس جنس و نیاز سنجی پوست
  4. آموزش آشنایی با تکنیک های صحیح انجام مشاوره و اهمیت برقراری یک ارتباط خوب و موثر ، برای جذب بیشتر مشتری و موفقیت در بازار کسب و کار
  5. آموزش تخصصی پاکسازی عمقی پوست با تکنیک تالگو فرانسه و مواد دریایی تالگو،  در این مرحله روشهای صحیح زدودن آلودگیها، برداشتن سلولهای شاخی و مرده از روی پوست، روش صحیح تخلیه کومدون ها و دانه های سرسیاه و سر سفید از روی پوست، روش صحیح ماسک گذاری بر روی صورت و رسوب زدایی پوستهای چرب آموزش داده می شود  .
  6.   آموزش روش صحیح کار با دستگاه اولترا سونیک برای صاف و یکدست کردن پوست صورت
  7. آموزش تخصصی ماساژهای ضد افتادگی و ضد چروک صورت و گردن با تکنیک دست و تکنیک دستگاه اندرمولوژی، جهت رفع چین و چروک، فرم دهی، زاویه سازی صورت، رفع غبغب، رفع شلی و افتادگی پوست صورت و گردن
  8. آموزش هیدرودرمی و آبرسانی عمقی صورت و دورچشم جهت رفع خشکی، رفع چین و چروک، تیرگی و جوانسازی پوست صورت و دور چشم
  9. آموزش چربی زدایی پوست با دزن برای تنظیم و متعادل سازی چربی پوست
  10. آموزش میکرودرم ابریژن و پروتکل درمانی آن برای رفع انواع مشکلات پوستی و مراقبت قبل و بعد از میکرودرم 

لازم به ذکر است شما می توانید با مراجعه به سایت تالگو نور، فیلم پاکسازی صورت در منزل را مشاهده نمایید همچنین می توانید مقالات مرتبط به پاکسازی را مطالعه کرده و در ارتباط با آن اطلاعاتی کسب نمایید تا در صورت شرکت در دوره تخصصی پاکسازی پوست در ارتباط با این دوره اطلاعات و زمینه ای داشته باشید.

همچنین بخوانید »» آشنایی با دستگاه پاکسازی صورت

پاکسازی صورت در خانه برای پوست خشک

افرادی که دارای پوست خشک هستند می توانند اسکراب پوست انجام دهند. استفاده از این روش برای افرادی که زمان کافی برای مراجعه به مراکز زیبایی را ندارند توصیه می شود اما باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تاثیرات پاکسازی پوست در کلینیک های تخصصی فوق العاده بهتر می باشد.

اگر قصد دارید اسکراب صورت دستی در خانه برای خود درست کنید، می توانید مطابق به  موارد ذکر شده در بخش زیر عمل کنید.

طرز تهیه اسکراب صورت برای پوست خشک

    1. درون یک ظرف به میزان ۲/۱ قاشق قهوه یا خاک رس بریزید.
    2. در این مرحله باید ۲ قاشق شیر خشک کامل را به این ظرف اضافه کنید.
    3. سپس به میزان کافی روغن بادام به این ترکیب اضافه کنید تا زمانی که خمیر درست شود.
    4. در نهایت خمیر بدست آمده را بر روی پوست بمالید و ۵ دقیقه این خمیر را بر روی پوست ماساژ دهید.

پیشنهاد برای مطالعه »» آموزش مراقبت از پوست

پاکسازی صورت در خانه با بخور

یک نمونه از مواردی که برای پاکسازی پوست خشک در منزل باید به آن توجه کرد، بخور دادن پوست می باشد. استفاده از بخور موجب باز شدن منافذ باز پوست و زیبا شدن آن می شود. اگر قصد دارید پاکسازی پوست در خانه را با استفاده از بخور انجام دهید، برای انجام این کار لازم است صبر کنید تا آب جوش شود سپس حوله ای بر روی سر خود بیاندازید و اجازه دهید پوست با بخار آب بخور شود. توجه داشته باشید استفاده از این روش تاثیر بهتری نسبت به ماسک ها و  روغن ها بر روی پوست  دارد.

آموزش پاکسازی پوست بدون دستگاه

پاکسازی صورت در خانه برای پوست چرب

پاکسازی پوست در خانه نی نی سایت، می دانید که یکی از مراحل اساسی روتین پوست برای پاکسازی پوست، انجام فیشیال حرفه ای می باشد. در حقیقت استفاده از این شیوه درمانی و فیشیال حرفه ای، موجب پاک شدن عمیق پوست، ریلکس شدن پوست، کاهش منافذ، جلوگیری از پیری زودرس و همچنین جلوگیری از جوش های صورت می شود.

مراحل انجام پاکسازی پوست چرب در خانه به شرح زیر می باشد:

  • پاکسازی صورت
  • بخور صورت
  • استفاده از ماسک صورت
  • استفاده از تونر و مرطوب کننده

آموزش پاکسازی پوست بدون دستگاه

لیست  ابزار پاکسازی پوست در خانه

شما می توانید با استفاده از ابزارهای گوناگون یا شوینده ها و ...... وارد لایه  پوست شوید و از هرگونه آلودگی، چربی اضافه راحت شوید.

می دانید که شیوه های گوناگونی برای پاکسازی پوست وجود دارد، همانند استفاده از شوینده ها، ماسک های خانگی و  یا استفاده از دستگاه های مثل: اتوی صورت، اسکین اسکرابر، میکرودرم و .....

در بخش زیر به معرفی لیست ابزار پاکسازی پوست در خانه می پردازیم. ابزار های پاکسازی پوست عبارتند از:

  • برس پاک کننده صورت یا فیس براش
  • دستگاه مکنده جوش سرسیاه
  • غلطک یخ 
  • اتوی صورت
  • اسکین اسکرابر
  • قلم پاکسازی پوست
  • پاک کننده و شوینده های صورت
  • بخارشوی صورت
  • ابزار ماساژ صورت
  • میکرودرم آبریژن
کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید