قیمت دلار که در هفته گذشته مشیری کاهشی داشت از روز چهارشنبه تمایلاتی افزایشی دارد و امروز نیز وارد کانال جدید شده است.

دلار دوباره وارد فاز افزایشی شد/ نرخ دلار برای امروز ۲۷ اسفند ماه

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار که در اوایل هفته گذشته مسیری کاهشی داشت از روز چهارشنبه وارد فاز افزایشی شد و حالا نیز وارد کانال ۴۷ هزار تومانی شده است. این در حالی است که قیمت‌ها در سایت بازار متشکل ارزی تغییری نداشته است.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح امروز در سایت بازار متشکل ارزی روی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شده و نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. قیمت دلار حواله مرکز مبادله هم از صبح امروز رقم ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت دلار نیمایی هم امروز مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. در همین حال از ابتدای روز تا کنون قیمت دلار صرافی ملی نیز در بخش خرید روی عدد ۴۱ هزار و ۹۷۶ تومان و در بخش فروش روی عدد ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان ثابت مانده و نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار در بازار هرات و سلیمانیه در این مدت تحت تاثیر قیمت دلار در بازار آزاد نوسانات زیادی پشت سر گذاشته‌ است و مدتی است نرخ‌های یکسانی دارند. در حال حاضر قیمت دلار هرات و سلیمانیه هر دو بر روی قیمت ۴۵ هزار و ۸۶۰ تومان قرار دارند.

قیمت ارزهای موثر

امروز قیمت اسکناس یورو هم در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۲ هزار و ۷۹۵ تومان و یوروی حواله ۳۹ هزار و ۹۶۳ تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد به ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

قیمت اسکناس درهم امارات هم در مرکز مبادله ارز و طلا ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان و قیمت حواله درهم ۹ هزار و ۹۶۶ تومان اعلام شده است. قیمت درهم امارات در بازار آزاد امروز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

عراق به عنوان دومین شریک تجاری ایران، مقصد بعدی سفر دریابان شمخانی پس از چین و امارات است.

آن‌طور که تسنیم آورده حفظ و ارتقاء مبادلات تجاری بیش از ۱۰ میلیارد دلاری با عراق نیازمند رفع برخی چالش‌های امنیتی تحمیل شده به روابط دو کشور، تسریع در اجرای توافقات اقتصادی و روان‌تر شدن همکاری‌های بانکی است.

حالا باید منتظر ماند تا مشخص شود نتایج این سفرها تا چه اندازه سیگنال مثبتی به بازار عرضه می‌کند، در غیر این صورت دلار احتمال دارد به مسیر صعودی خود ادامه دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید