سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس‌راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ترافیک نسبتاً شدید در محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان نیمه‌سنگین است، بارندگی و لغزندگی جاده‌ها نیز روی ترافیک اثرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در باند جنوبی آزادراه و در باند شمالی آن بار ترافیک را داریم و این امر تداخل با بار ترافیکی شبانگاهی قزوین پیدا کرده است، یعنی مسافران عزیزی که از تهران به سمت شمال کشور می‌روند یا از سمت آذربایجان‌ها و زنجان به سمت استان‌های جنوبی می‌روند شاهد ترافیک خواهند بود.

ذاکری‌منش عنوان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، پرهیز از ترمز ناگهانی و تغییر مسیر ناگهانی جهت پیشگیری از حوادث رانندگی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم طی فردا و پس‌فردا، یعنی روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه از استان قزوین عبور کنند، زیرا قطعاً در ساعات پایانی سال و روز ۲۹ اسفند ترافیک سنگینی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بارش باران نیز برای روزهای پایانی سال پیش‌ببینی شده است، بنابراین مسافران عزیز جهت پیشگیری از در راه ماندن، تأخیر در سفر و مشکلات مشابه، حتماً طی روزهای شنبه و یک‌شنبه و در طول روز از استان قزوین عبور کنند تا در ترافیک نمانند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید