تعمیر غیراصولی و تحمیل خسارات، دریافت وجوه خارج از تعرفه، ایجاد نارضایتی و درگیری و حتی وقوع جرایمی چون مزاحمت، سرقت و ... در پوشش اینگونه فعالیت های غیرمجاز، شاهد تشکیل پرونده های قضایی متعددی نیز می باشیم.

مراقب امداد خودرو های غیر مجاز باشید + شیوه‌های کلاه برداری

معاون رییس کل دادگستری و عضو هیات نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی استان اردبیل ضمن تاکید به هوشیاری مردم نسبت به کلاهبرداری ها در پوشش خودروبر و مکانیکی سیار، از نیروی انتظامی خواست نسبت به شناسایی چنین خودروها و اشخاص و برخوردهای قانونی لازم اقدام گردد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا؛ جلال آفاقی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اردبیل ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار تاسف بار از فعالیت امداد خودروهای غیر مجاز در استان اظهار کرد: به لحاظ تعمیر غیراصولی و تحمیل خسارات، دریافت وجوه خارج از تعرفه، ایجاد نارضایتی و درگیری و حتی وقوع جرایمی چون مزاحمت، سرقت و ... در پوشش اینگونه فعالیت های غیرمجاز، شاهد تشکیل پرونده های قضایی متعددی نیز می باشیم.

وی با اعلام اینکه ملاک عمل، پروانه کسب و فعالیت صادره از سازمان صنعت، معدن و تجارت است و تمامی افراد باید کارت شناسایی از آن سازمان را ارائه دهند، ضمن تاکید بر مراقبت مردم در قبال امداد خودروهای غیر مجاز، از نیروی انتظامی خواست در جهت شناسایی و جلوگیری از تردد و فعالیت چنین اشخاص و خودروهایی که حتی با نصب علائم و اما بدون صلاحیت قانونی و آزادانه فعالیت می کنند، اقدام عاجل صورت گیرد.

آفاقی همچنین از شرکت مخابرات خواست نسبت به حذف تمامی شماره های امداد خودروهای غیر مجاز از سامانه که درپی تماس مردمی ارائه می گردد، اقدام نموده، در موارد تقاضای جدید نیز تنها پروانه کسب قانونی را ملاک عمل قرار دهند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید