این افزایش نرخ بلیت تنها برای ایام نوروز نیست. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده  شرکت های حمل و نقلی می توانند قیمت بلیت را ۲۵ درصد افزایش دهند!

سرنوشت افزایش قیمت حمل و نقل بین شهری در سال آینده چه می‌شود؟

درحالی سازمان راهداری از عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز خبر داده بود که رییس اتحادیه شرکتهای تعاونی مسافری از مجوز سازمان مذکور برای افزایش قیمت خبر داده است.

اول اسفند ماه امسال حاج‌علی معاون دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از خدمات‌دهی ۸ هزار اتوبوس فعال در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داده و گفته بود: قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، در ادامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چند ساعت بعد از اظهارات حاج علی از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی بدون افزایش قیمت خبر داد.

دیروز (۲۴ اسفندماه) مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری درباره قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز  گفت: قیمت بلیت هیچ تغییری نکرده و قرار نیست برای ایام نوروز ۱۴۰۲ افزایش یابد. ضمن این‌که با شرکت‌هایی که بعضاً بلیت را بالاتر از نرخ‌های مصوب به فروش برسانند به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس از روز ۲۵ اسفند خبر داده است.

احمدرضا عامری تاکید کرد: این افزایش نرخ بلیت تنها برای ایام نوروز نیست. سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده  شرکت های حمل و نقلی می توانند قیمت بلیت را ۲۵ درصد افزایش دهند!

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید