امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱قیمت طلا و سکه در راستای ساعات پایانی معاملات روز گذشته در مسیری کاهشی قرار گرفته‌اند.

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز/ طلای ۱۸ عیار چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه که در ساعات اولیه معاملات دیروز مسیری افزایشی را طی می‌کردند، در پایان روز کاهشی شدند و امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ نیز روندی نزولی دارند.

در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (۱۸ عیار) دو میلیون و ۲۶۶ هزار و ۹۵۵ تومان است در حالی که در آخرین نرخ‌های دیروز طلا با قیمت دو میلیون و ۲۸۴ هزار تومان معامله شده است.

در بازار موازی، دلار هم امروز روندی نوسانی دارد و در حالی که این اسکناس آمریکایی تا کانال ۴۷ هزار تومانی نیز پیش رفت در مدت زمان کوتاهی به ابتدای کانال ۴۶ هزار تومانی بازگشته است.

به نطر می‌آید امروز خبر سفر شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی قرار است در روزهای آینده بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است. هر چند کارشناسان در این بین معتقد هستند بازار برای ثبات بلندمدت قیمت‌ها به گشایشی حقیقی در زمینه بین‌المللی نیاز دارد.

قیمت سکه امامی

در حال حاضر قیمت سکه امامی که روز گذشته تا کانال ۳۰ میلیون تومانی نیز پیش رفته بود، در پایان ساعات معاملات به ابتدای کانال ۲۹ میلیون تومانی رسید و در لحظه تنظیم این گزارش نیز ۲۹ میلیون تومان قیمت دارد. حباب سکه امامی نیز هشت میلیون و ۴۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی در روز گذشته با حدود ۲۷ میلیون تومان معاملات را به پایان رساند، حالا ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. حباب این سکه نیز پنج میلیون و ۴۸۱ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نیز اکنون ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد و حباب آن نیز هفت میلیون و ۴۲۰ هزار تومان معادل ۴۱/۹ درصد حباب دارد.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم با حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است و همچنین پنج میلیون و ۷۱۰ هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون دو کانال افزایش داشته و ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. حباب این نوع سکه اکنون چهار میلیون و ۴۵ هزار تومان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید