سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از آتش سوزی هولناک انبار لوازم یدکی در میدان بهارستان خبر داد و گفت: دو مر در ساختمان حضور داشتند.

جزئیات و علت آتش سوزی در میدان بهارستان + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سید جلال ملکی از آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در میدان بهارستان تهران در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۲۳:۳۲ سه شنبه شب، یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان قدیمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 3 ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و پشتیبانی به محل حادثه واقع در میدان بهارستان ، خیابان نظامیه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفـت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان قدیمی یک طبقه با یک طبقه زیرزمین رخ داده و شعله‌های آتش درحال سرایت به ساختمان‌های دیگر است.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان به انبار تبدیل شده بود، اظهارکرد: تمام این ساختمان و حتی بخشی از حیاط آن، مملو از لوازم یدکی ساختمان بود. شعله‌های آتش نیز تمام ساختمان و حیاط را در برگرفته و در حال سرایت به زیرزمین بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان دقایقی بعد شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند، گفت: دو مرد نیز در محل حضور داشتند که موفق به نجات جان خود شده و از ساختمان خارج شدند.

وی با بیان اینکه خسارات مالی ناشی از این حادثه بالا بود، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند، همچنین کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن دلیل این حادثه را آغاز کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید