نخستین محموله گوشت گرم گوسفند از استرالیا وارد کشور شد. رئیس انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: این واردت گوشت برای کمک به تنظیم بازار است.

ایران از استرالیا گوشت وارد کرد / قیمت گوشت کاهش می‌یابد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت.

نخستین محموله گوشت گوسفند گرم وارداتی برای تنظیم بازار داخلی از استرالیا وارد ایران شد؛ واردات این محصول از استرالیا و رومانی ادامه خواهد داشت. این محموله یکشنبه‌شب وارد فرودگاه امام خمینی شد.

بنابر این گزارش فرهاد آگاهی رئیس انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی در این ارتباط اظهار کرد: در پی توافقات انجام‌شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان جدید و باسابقه برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند.

وی افزود: محموله‌های گوشت باکیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال‌دار به‌صورت متعدد و برنامه‌ریزی‌شده به‌سرعت در بازار توزیع می‌شود.

رئیس انجمن تأمین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل برسد و منطقی شود ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید