رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بنادر این استان مهیای اجرا طرح گردشگری دریایی ویژه عید نوروز شدند.

اجرای طرح گردشگری دریایی در استان بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حجت خسروی اظهار کرد: مدت زمان آغاز طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه تعیین شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه در هفته گذشته مانور گسترده جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی با هدف ارزیابی توان نیروهای عملیاتی در محدوده بندر بوشهر برگزار شد.

خسروی افزود: در مرکز استان تمرکز فعالیت‌ شناورهای گردشگری دریایی در پایانه بین المللی مسافربری دریایی است که بخش دریایی آن بتازگی افتتاح شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به تعمیرات اساسی سالن، زیرساخت موقتی درمحوطه ایجاد و در اختیار مسافران و گردشگران دریایی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: در این پایانه همچنین غرفه‌های رستوران، کافی شاپ، فعالیت‌های فرهنگی، اجرای کارهای هنری ویژه کودکان پیش بینی شده است.

خسروی اضافه کرد: برای ایام نوروز شناور مسافربری آروس مهیار، ۶ لنج سنتی و چند ده قایق در عرصه گردشگری دریایی فعالیت می‌کنند و باتوجه به تقارن طرح با ماه مبارک رمضان درنظراست برای اولین بار گشتهای دریایی شبانه برگزار گردد.

وی افزود: ۶ لنج سنتی یاد شده پس از تغییر کاربری به گردشگری اکنون در مرحله بازرسی فنی و صدور گواهینامه قرار دارند.

خسروی گفت: با توجه به انجام تمامی تمهیدات لازم پیش بینی شده بنادر استان بوشهر بتوانند همچون سال‌های گذشته میزبانی شایسته برای اجرا طرح گردشگری دریایی باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید