حمید طبسی‌نژاد فرماندار نرماشیر، از مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی خبر داد و گفت: این 4 نفر اهل سیستان بلوچستان شهرستان ایرانشهر بودند.

حادثه هولناک در کرمان / ۴ پدر و دختر جان باختند!

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، فرماندار نرماشیر گفت: ۲ دختر پنج ساله به همراه پدرانشان در استخر یک گلخانه کشاورزی در روستای بدرآباد نرماشیر غرق شدند.

حمید طبسی‌نژاد با اعلام اینکه دو دختر پنج ساله هنگام بازی با وارد شدن به محوطه استخر یک گلخانه کشاورزی در روستای بدرآباد نرماشیر به داخل آن سقوط کردند و غرق شدند، گفت: متاسفانه دو پدر این کودکان که از کارگران فصلی گلخانه بودند دقایقی بعد از حادثه برای نجات جان بچه‌ها اقدام کرده بودند نیز جان باختند.

او افزود: علی‌رغم داشتن حصار و فنس، اما این کودکان خود را به محوطه داخلی استخر رسانده بودند که به دلیل وجود پلاستیک در کف استخرهای کشاورزی به داخل سر خورده بودند و وجود همین نوع پلاستیک‌ها باعث شده بود که پدران آن‌ها نیز نتوانند خود را از استخر بیرون بکشند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: به دلیل کمبود نیروی امدادگر غواض و تا رسیدن غواص از هلال احمر بم به محل حادثه، یکی از افراد محلی که غواص دوران جنگ تحمیلی بود، توانست اجساد را بیرون بکشد.

او اضافه کرد: هر چهار فرد غرق شده اهل سیستان بلوچستان شهرستان ایرانشهر هستند که برای کار به نرماشیر آمده بودند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید