امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم استقلال و سرمربی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران است. در این قسمت می توانید عکس هایی از همسر و پسر امیر قلعه نویی را ببینید.

تصاویری دیده نشده از تیپ همسر امیر قلعه نویی در کنار پسرش

امیر قلعه‌نویی معروف به امیر قلعه‌نویی (زاده ۱ آذر ۱۳۴۲ در تهران و با اصالت نیشابوری) مربی فوتبال اهل ایران است. امیر قلعه‌نویی اکنون هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد.امیر قلعه‌نویی تیم استقلال تهران را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲، و تیم سپاهان اصفهان را هم سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به مقام قهرمانی رساند. امیر قلعه‌نویی هم‌اکنون با ۵ بار قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و سپاهان، چهار نایب قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال، تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان و یک مقام سومی به همراه تیم استقلال، پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال ایران است. ضمن اینکه وی توانسته دو قهرمانی در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۷ و یک نایب قهرمانی در سال ۱۳۸۳ در جام حذفی ایران به همراه تیم استقلال تهران به دست آورد.

امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی چندین سالیست که ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های خاتون و محمد هوتن می باشد. خاتون قلعه نویی متولد دهه شصت بوده و در رشته معماری تحصیل کرده، ایشان متاهل است و چند سال پیش مراسم ازدواجش با حضور بسیاری از چهره های سرشناس برگزار شد.

امیر قلعه نویی

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید