صادق محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از واژگونی هولناک یک خودرو در زاهدان خبر داد و گفت: ۵ نفر کشته شدند.

تصادف هولناک در زاهدان ۵ کشته داد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ پنج تن درپی واژگونی سواری پژو پارس در مسیر زاهدان خبر داد.

صادق محمودی، دراین باره گفت: در ساعت ۲۱:۰۶ شنبه شب وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌های امدادونجات به محل حادثه واقع در کیلومتر ۱۶ نصرت آباد به زاهدان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران در محل حادثه گفـت: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پژو پارس در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان واژگون شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این تصادف هفت نفر دچار آسیب شدند، گفت: متاسفانه پنج نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و دو تن نیز خدمات درمانی را دریافت کردند.

وی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد. عوامل سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از خارج کردن اجساد و امدادرسانی به مصدومان به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید