۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
کد خبر: 55424248

در این مقاله فاصله تهران تا وان ترکیه و راه های طی کردن این مسیر را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

فاصله تهران تا وان ترکیه

سلام نو-سرویس گردشگری: فاصله تهران تا وان ترکیه امروزه به یکی از پر عبور و مرور ترین مسیر هایی تبدیل شده است که توریستان و گردشگران برای سفر بین کشورهای ترکیه و ایران از آن استفاده می کنند. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ایران تا وان ترکیه که یکی از نقاط توریستی این کشور می باشد، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. در حال حاضر شما می توانید از روش های مختلفی فاصله تهران تا وان ترکیه سپری کنید. هزینه و شرایط هر یک از روش ها با یکدیگر متفاوت می باشد. ما در این مقاله فاصله تهران تا وان ترکیه را به طور کامل بررسی کرده و مزیت های طی کردن این مسیر به صورت هوایی و زمینی را بررسی می کنیم. در نتیجه به شما توصیه می کنیم برای آشنایی با این مسیر، تا انتها همراه ما باشید.

روش های طی کردن فاصله تهران تا وان ترکیه :

مسیر هوایی یکی از متداول ترین روش هایی می باشد که شما می توانید از طریق آن،‌ فاصله تهران تا وان ترکیه را طی کنید. مسیر هوایی نسبت به مسیر هوایی بسیار کوتاه تر می باشد و مسافران می توانند در یک بازه زمانی بسیار کوتاه از تهران به وان ترکیه برسند. با این حال استفاده از مسیر زمینی نیز دارای مزیت های قابل توجهی می باشد. به عنوان مثال در هنگام استفاده از مسیر زمینی شما می توانید از جاذبه های گردشگری متعدد موجود در شهر های بین راهی بازدید نمایید. در نتیجه به توریست هایی که وقت کافی برای سفر تفریحی به ترکیه دارند، توصیه می شود از مسیر زمینی برای طی کردن فاصله تهران تا وان ترکیه استفاده نمایند.

مرز های زمینی برای ورود به کشور ترکیه و شهر وان :

مسافرانی که می خواهند فاصله تهران تا وان ترکیه به صورت زمینی طی کنند می توانند از مرز رازی، سرو و باکو یا همان بازرگان استفاده نمایند. هر یک از مرز های فوق مزیت ها و معایب منحصر فردی دارند و این ویژگی سبب شده است امروزه مرز رازی، بیشتر مورد توجه مسافران قرار بگیرد. مرز رازی دارای امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایرین می باشد. به همین دلیل مسافرانی که قصد دارند. فاصله تهران تا وان ترکیه را طی کنند، بیشتر مرز رازی را انتخاب می کنند. با این حال باید دقت داشته باشید که به دلیل حجم بیشتر مسافر، معطلی در مرز رازی نیز بیشتر می باشد. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید در مدت زمان کمتری از مرز عبور، به سراغ مرز سرو بروید.

فاصله تهران تا وان ترکیه

فاصله تهران تا وان ترکیه

برخی از جاذبه های گردشگری موجود در فاصله تهران تا وان ترکیه :

برای رسیدن از تهران به شهر وان ترکیه باید از شهر هایی مثل قزوین، زنجان، خوی و ... عبور نمایید. هر یک از شهر های نام برده شده دارای جاذبه های گردشگری متعدد و منحصر به فردی می باشند که مسافران می توانند در هنگام سفر از آنها بازدید فرمایند. در ادامه تعدادی از برترین جاذبه های موجود در فاصله تهران تا وان ترکیه را به شما معرفی می کنیم.

بازار قزوین :

بازار قزوین بی شک جزو برترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که آثار تاریخی متعددی را در دل خود جای داده است. این بازار دارای معماری بسیار زیبا و چشم نوازی می باشد. همچنین هنگام ورود به بازار بزرگ قزوین شما می توانید از اماکن تاریخی متعددی نظیر کاروانسرای سعدالسلطنه، سرای وزیری، سرای شاه و ... بازدید فرمایید. بررسی های انجام شده حاکی از این می باشند که قدمت این بازار به بیش از ۱۰ قرن می رسد. با این حال گسترش اصلی این بازار تاریخی در زمان صفویه انجام شده است. به شما توصیه می کنیم در صورت سفر به شهر قزوین، حتما از این بازار تاریخی بازدید فرمایید. زیرا با ورود به بازار بزرگ قزوین شما می توانید به طور همزمان از چندین جاذبه گردشگری و توریستی قزوین بازدید فرمایید.

فاصله تهران تا وان ترکیه

فاصله تهران تا وان ترکیه

موزه باستان شناسی زنجان :

شهر زنجان یکی دیگر از شهر هایی می باشد که هنگام طی کردن فاصله تهران تا وان ترکیه باید از آن عبور کنید. موزه باستان شناسی زنجان یکی از مشهور ترین جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر می باشد که توصیه می کنیم از آن بازدید فرمایید. موزه باستان شناسی شهر زنجان که با نام موزه مردان نمکی نیز شناخته می شود، یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی این استان می باشد. هنگام ورود به این موزه بی نظیر شما می توانید آثار تاریهی مختلفی را مشاهده فرمایید که هر یک از ان ها به دوره تاریخی خاصی متعلق می باشند. به عنوان مثال شما می توانید اجسادی متعلق به افرادی که از زمان حکومت هخامنشیان در نمک مدفون شده بودند را در این موزه مشاهده فرمایید.

دقت داشته باشید که در مسیر تهران تا وان ترکیه شما می توانید بیش از ده ها جاذبه ی توریستی و گردشگری را مشاهده فرمایید که هر یک از ان ها به دوره تاریخی خاصی تعلق دارند.

در انتها امیدواریم اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه فاصله تهران تا وان ترکیه و نکات مهم و مرتبط با آن به دست آورده باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید