سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار نگهداری از موادمحترقه در یک ساختمان مسکونی قدیمی در منطقه تهرانپارس خبر داد.

کشف انبار مواد محترقه در تهرانپارس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ هدایت بهرامی گفت: درپی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی قدیمی در حوالی تهرانپارس بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که متهم با اجاره یک باب ساختمان مسکونی، مقادیر زیادی مواد محترقه قاچاق را از سایر استان‌های کشور به این محل منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه انتقال اقلام قاچاق به وسیله خودروهای شوتی انجام شده بود، گفت: با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و پس از اخذ مجوز عملیات روز گذشته تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به آدرس مذکور اعزام و در جریان بازرسی از این محل ۸۳ هزار و ۹۶۰ عدد مواد محترقه قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی را کشف و ضبط کردند. ارزش ریالی این مواد کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه فرد متهم نیز در محل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و ضمن پذیرش بزه انتسابی اعلام کرد که قصد داشته این موادمحترقه غیراستاندارد را با چند برابر قیمت در آستانه چهارشنبه آخرسال به فروش برساند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید