عضو شورای‌ عالی کانون صرافان با بیان اینکه پس از توافق ایران و عربستان روند کاهش نرخ ارز شدت گرفته است، گفت: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید ارز نیست و دلار با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

بازگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومانی؟ | واکنش عجیب بازار ارز به توافق ایران و عربستان

به گزارش سلام نو؛ بازار ارز در ۱۰ روز گذشته با روند نزولی همراه بود به طوری که قیمت دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی حدود ۱۴ هزار تومان ریزش داشت و امروز (شنبه، ۲۰ اسفندماه) در نخستین روز کاری پس از اعلام خبر توافق با عرستان این افت بها ادامه دارد.

نرخ دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی پس از اعلام توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه، افت ۲ هزار تومانی روز گذشته و وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد. امروز نیز این روند نزولی ادامه داشت به طوری هم اکنون و در آغاز معاملات در بازار آزاد غیر رسمی نرخ دلار به کانال ۴۶ هزار عقب نشینی کرد.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان اظهار کرد: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید دلار نیست و دلار با ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

کامران سلطانی زاده تاکید کرد: در ادامه کاهش قیمت ارز که از هفته گذشته شروع شده پس از توافق با عربستان شدت کاهش نرخ ارز در بازار شدت بیشتری یافته است و پیش‌بینی می‌شود این رود ادامه‌دار خواهد بود و دلار به کانال ۳۰ هزار تومان هم خواهد آمد.

وی گفت: به مردم توصیه می‌کنیم توجه داشته باشند که کانال‌های تلگرامی به صورت کاذب نرخ‌های دلار را بالا نگه می‌دارند تا از این طریق جلوی ضرر بیشتر دلالان را بگیرند و دلار خود را با نرخ‌های بالا بفروشند.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان تاکید کرد: نرخ‌هایی که در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود معمولاً هزار تا ۲ هزار تومان بالاتر در حال نرخ‌سازی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید