معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز درسی سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: آخرین روز کاری مدارس در سال ۱۴۰۱، روز ۲۸ اسفند است.

مدارس تا چه روزی در سال ۱۴۰۱ باز است؟ | دانش آموزان تا چه روزی باید به مدرسه بروند؟
به گزارش سلام نو؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز درسی سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: آخرین روز کاری مدارس در سال ۱۴۰۱، روز ۲۸ اسفند است.

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم.

کاظمی با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد، خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند./فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید