رئیس کارگروه فرهنگی و گردشگری شهر نوش آباد گفت: پس از موافقت دادستان آران ‌و ‌بیدگل مبنی بر بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد، این مجموعه تاریخی از روز دوشنبه ۲۲ اسفند میزبان گردشگران خواهد شد.

شهر زیرزمینی نوش آباد بازگشایی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جواد سنای، اظهار کرد: با توجه به مصوبه کارگروه فرهنگی شهر نوش آباد برای استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی این شهر در تحقق گردشگری ایرانی _ اسلامی، آماده ارائه خدمات به گردشگران با رعایت ضوابط حجاب و عفاف هستیم.

وی تصریح کرد: از گردشگرانی که نوش آباد را به‌عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کرده‌اند، انتظار داریم به آداب و رسوم میزبان احترام گذاشته و حقوق شهروندان و شئون اخلاقی را رعایت کنند.

رئیس کارگروه فرهنگی و گردشگری شهر نوش‌آباد تاکید کرد: بنا به قانون، اقامتگاه‌ها و اصنافی که مبادرت به ارائه خدمت یا فروش کالا به افراد فاقد حجاب می‌کنند یا کسانی که در فضای شهر، سگ گردانی می‌کنند پس از یک‌بار اخطار، در مرتبه دوم توسط مراجع قانونی تعطیل خواهند شد.

سنایی گفت: شهر تاریخی نوش‌آباد که در پنج کیلومتری شمال کاشان قرار گرفته، دارای یک صد اثر تاریخی از دوره‌های مختلف تمدنی در داخل بافت شهر و بیابان‌های اطراف آن است که می‌تواند فرصت مناسبی برای گردشگری در تعطیلات نوروزی شهروندان باشد.

رئیس کارگروه فرهنگی و گردشگری شهر نوش‌آباد افزود: کویرگردی به‌عنوان گردش محبوب مسافران تلقی می‌شود که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی کویر، می‌توان سازه‌های تاریخی و قلعه دیدنی را در فاصله کوتاهی از این شهر مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: شهر تاریخی نوش آباد در بین راه تهران به شهرهای تاریخی اصفهان و یزد قرار گرفته است و مهمانان نوروزی می‌توانند به‌عنوان یک مقصد بین راهی، برای گردش یک روزه در نوش‌آباد، برنامه‌ریزی کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید