«نفتالی بنت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، در واکنش به توافق ایران و عربستان به بنیامین نتانیاهو گفت: این توافق نشانه ضعف اسرائیل است.

نفتالی بنت: توافق ایران و عربستان تحول خطرناک برای اسرائیل است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک، خشم سیاستمداران و مقامات رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

«نفتالی بنت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی خشم و ناراحتی خود را از توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه ابراز کرد.

بنت در واکنش به این توافق به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کرد و گفت این توافق شکست کوبنده و بیانگر سهل انگاری و ضعف اسرائیل است.

بنت گفت ازسرگیری روابط عربستان و ایران تحول خطرناک برای اسرائیل و یک پیروزی سیاسی برای ایران به شمار می رود.

وی افزود این توافق شکست کوبنده و بزرگی برای دولت نتانیاهوست که سهل انگاری سیاسی و ضعف عمومی و نزاع و درگیری داخلی در دولت اسرائیل را نشان می‌دهد.

خاطر نشان می‌شود کارشناسان اعتقاد دارند که ازسرگیری روابط ایران و عربستان که روز جمعه اعلام شد، همچنین ضد منافع رژیم صهیونیستی است که می‌کوشد در دور جدید سیاست منطقه‌ای آمریکا، نقش خود را پر رنگ و اینگونه القاء کند که کشورهای منطقه برای حفظ امنیت خود در مقابل ایران، ناگزیر از پناه بردن به این رژیم هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید