معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۸۰۰ هزار درخواست ثبت شده برای تسهیلات ازدواج، ۷۹ درصد توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

واریز تسهیلات وام ازدواج برای ۷۹ درصد متقاضیان در کشور

به گزارش سلام نو؛ وحید یامین‌پور در حاشیه جشنواره جوان برتر ایران زمین در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۸۰۰ هزار درخواست ثبت شده برای تسهیلات ازدواج، ۷۹ درصد توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون امور جوانان افزود: سال گذشته میزان پرداخت وام ازدواج ۸۶ درصد بوده و تلاش داریم تا پایان سال جاری پرداخت این تسهیلات را سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به ابلاغ رییس جمهور در مورد پرداخت وام ازدواج به زوجین، گفت: بانک‌ها موظف هستند پس از مدت ۱۵ روز از ثبت‌نام متقاضیان، پرونده‌ها را به شعب مربوطه ارجاع دهند تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند و پس از نهایی شدن پرونده، بانک‌ها حداکثر تا ۱۰ روز باید نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

یامین پور تصریح کرد: دولت در راستای تسهیل امر ازدواج مبلغ تسهیلات مربوطه را برای مردان زیر ۲۵ سال و زنان زیر ۲۳ سال هرکدام به ۲۲۰ میلیون تومان افزایش داده و سایر زوجین هر کدام ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید