رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.

کاهش قیمت گوشت در روزهای آینده

به گزارش سلام نو، به نقل از انجمن تامین کنندگان فرآورده‌های خام دامی، فرهاد آگاهی ضمن اعلام این خبر افزود: در پی توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان با سابقه و خوشنام برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به رغم تمام مساعدت‌ها، رفع موانع و تسهیل فرآیندها توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، تامین ارز برای واردات گوشت به کندی صورت می گیرد اما محموله‌های گوشت با کیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال دار به صورت متعدد و برنامه ریزی شده از ابتدای این هفته وارد کشور شده و به سرعت در بازار توزیع می شود.

رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل رسیده و منطقی شود ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید