۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 55423758

برای طی کردن جاده شهمیرزاد به ساری باید به خوبی در مورد جزئیات مسیر و شهرها و روستاهای مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

جاده شهمیرزاد به ساری

سلام نو-سرویس گردشگری: شهمیرزاد یکی از شهرهای توابع سمنان می باشد که فاصله زیادی با ساری ندارد. شما برای طی کردن جاده شهمیرزاد به ساری باید در مورد ویژگی ها و جزئیاتی که در مسیر وجود دارند اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور کلی برای رفتن به هر یک از شهرهای متنوع باید ابتدا مسیری که می خواهید طی کنید را بشناسید. با شناخت مسیر به راحتی می توانید از جاذبه های گردشگری متنوعی که بر سر راهتان قرار گرفته اند بازدید نمایید. در واقع بسیاری از افراد بدون آگاهی شاید یک مسیر غیر مناسب را انتخاب کنند و دیرتر به مقصد برسند. مسیر شهمیرزاد به ساری بسیار آسان است و اگر شما در مورد شهرها و روستاهای میان مسیر آگاهی بیشتری داشته باشید می توانید سریعتر به مقصد برسید.

فاصله شهمیرزاد به ساری چقدر است ؟

برای طی کردن مسافت شهمیرزاد به ساری باید ۱۵۱ کیلومتر رانندگی کنید. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا به مقصد برسید. اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در بازه زمانی مناسبی به مقصد برسید. اگر تاکنون در این مسیر رانندگی نکرده اید بهتر است که آهسته تر مسیرتان را طی نمایید. دقت داشته باشید که جهت طی کردن این مسیر باید تمامی تابلوهایی که در این مسیر قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار دهید. روی تابلوها اطلاعات دقیق در مورد کیلومتر شهرها و روستاها درج شده است. با مطالعه و بررسی هر یک از تابلوها می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مسیرتان داشته باشید.

شهرها و روستاهای جاده شهمیرزاد به ساری

در جاده شهمیرزاد به ساری شما می توانید روستاها و شهرهای متنوعی را مشاهده کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید در این روستاها و شهرها توقف نمایید تا از جاذبه های گردشگری شهرها و روستاها بازدید کنید. برای اینکه از شهمیرزاد به ساری بروید باید جاده فیروزکوه را انتخاب کنید. بنابراین تمامی جزئیاتی که مربوط به مسیر شهمیرزاد به ساری می باشد را از طریق جاده فیروزکوه توضیح می دهیم. بعد از اینکه از شهر شهمیرزاد خارج می شوید تا به ساری بروید روستاهای زیادی را مشاهده می کنید. تمامی روستاهایی که در نزدیکی شهمیرزاد هستند به عنوان روستاهای سمنان شناخته می شوند که برخی از آنها بافت خاص و زیبایی دارند.

جاده شهمیرزاد به ساری

شهمیرزاد به ساری از طریق فیروزکوه

از طریق جاده چاشم می توانید ادامه مسیر شهمیرزاد به ساری را طی کنید تا به فیروزکوه برسید. فیروزکوه به عنوان بهترین مسیری شناخته می شود که شما را به ساری می رساند. در واقع باید بدانید که دیگر جاده ها طولانی تر هستند. بنابراین اگر می خواهید نزدیک ترین جاده را برای رسیدن به ساری انتخاب کنید، باید انتخاب تان فیروزکوه باشد. در جاده فیروزکوه می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند. در صورتی که مایل باشید می توانید در این روستاها توقف نمایید.

در مسیر شهمیرزاد به ساری بعد از رد کردن فیروزکوه می توانید از پل سفید، آزادمهر، زیرآب و ... بازدید نمایید. پس از طی کردن روستاهای متنوع به شهر شیرگاه می رسید. شیرگاه یکی از شهرهای زیبای شمال کشور می باشد که آب و هوای بی نظیری دارد. جاذبه های گردشگری این شهر زیاد است و به همین دلیل بسیاری از افراد در این شهر توقف می نمایند. پس از شهر شیرگاه به قائمشهر می رسید که فاصله زیادی با ساری ندارد. در صورتی که مایل باشید می توانید در شهر قائمشهر توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنید.

چه امکاناتی در فاصله شهمیرزاد به ساری وجود دارد ؟

در جاده شهمیرزاد به ساری می توانید امکانات زیادی را مشاهده کنید که سفرتان را آسوده تر می سازند. در این جاده مپ بنزین قرار گرفته است تا شما در صورت نیاز از پمپ بنزین برای پر کردن باک خودرو استفاده نمایید. دکه های اغذیه فروشی و سوپرمارکت های متنوعی را در این مسیر می توانید مشاهده کنید. بنابراین هر وسیله ای که نیاز دارید را می توانید در طی مسیر خریداری کنید. در نزدیکی شهرهای شمالی اقامتگاه های گردشگری متنوعی قرار گرفته اند. بنابراین در صورتی که مایل باشید می توانید در این اقامتگاه ها توقف نمایید و ساعتی را استراحت نمایید. در صورتی که مایل باشید در مسیر وعده غذایی میل کنید می توانید در رستوران هایی که بین مسیر هستند توقف نمایید.

جاده شهمیرزاد به ساری

شهمیرزاد به ساری

طی کردن جاده شهمیرزاد به ساری با ماشین و اتوبوس شخصی

از آنجایی که جاده شهمیرزاد به ساری پیچیدگی ندارد اتوبوس ها هم به راحتی می توانند این جاده را طی کنند. اگر شما مسیر فیروزکوه را برای رفتن به ساری انتخاب کنید می توانید در زمان کوتاه تری به مقصد برسید. اتوبوس ها به طور کلی سرعت شان نسبت به خودروهای شخصی کمتر است. با این وجود اتوبوس ها هم می توانند از طریق جاده فیروزکوه در بازه زمانی مناسبی به مقصد برسند. هر یک از ماشین های شخصی می توانند در بازه زمانی مناسبی به مقصد برسند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که ماشین شخصی سرعت بیشتری دارد. به همین دلیل با استفاده از ماشین های شخصی به راحتی می توانید مسیر را طی نمایید تا به مقصد برسید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید