امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن اعلام زمان عرضه جدید خودرو در سامانه یکپارچه گفت: این طرح سه مرحله دارد.

زمان فروش خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از فروش یکپارچه خودرو بدون قرعه کشی از ۲۰ اسفند تا ۲۳ اسفند خبر داد.

امید قالیباف گفت: طرح تخصیص یک پارچه فروش خودرو از روز شنبه ۲۰ اسفند اجرایی می‌شود.

قالیباف ادامه داد: این طرح شامل سه مرحله است که در مرحله نخست از ۲۰ اسفند تا ۲۳ اسفند، افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت از مصرف کنندگان است که متقاضیان مبلغ یکصد میلیون تومان را در آن داشته باشند.

به گفته قالیباف، شرایط عمومی قرعه کشی‌ها مانند نداشتن پلاک فعال، داشتن گواهینامه، رهن یک ساله سند خودرو به نام خودروساز و ... همچنان وجود دارد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: پس از ۲۳ اسفند، و پالایش داده‌ها که معمولا یک تا دو روز زمانبر است از ۲۶ اسفند تا ۲۸ اسفند متقاضیان واقعی که احراز شرایط شده اند می‌توانند برای ثبت نام خودروهای مورد نظرشان اقدام کنند.

قالیباف گفت: هر شخصی برای هر مدل خودرویی که می‌خواهد ثبت نام می‌کند و در فهرست انتظار خودروی مورد نظر خود قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در فروردین ۱۴۰۲ مرحله دوم اتفاق می‌افتد که بر اساس آن و برنامه‌ریزی‌های تولید خودروسازان، خودروی شخص متقاضی در زمان بندی مشخص به نام شخص متقاضی، زمان تحویل خودرو برایش مشخص می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت گفت؛ مرحله سوم تکمیل وجه است که بر اساس قیمت روز شورای رقابت تعیین می‌شود و قیمت‌های امروز ملاک تحویل خودرو نخواهد بود. متقاضیان می‌تواندد از ۲۰ اسفند برای ثبت نام به سامانه esalecar.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید