تایمز او اسرائیل در گزارشی نوشت که مقامات اسرائیلی در حال تمرکز بر روی پایتخت‌های سرتاسر جهان هستند تا مواضع‌شان را به مواضع تند این رژیم در قبال برنامه هسته‌ای ایران نزدیک‌تر کنند.

 نتانیاهو: کشورهای اروپایی را وادار می کنیم تا مرگ برجام را اعلام کنند
به گزارش سلم نو به نقل از ایسنا، یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به ناتوانی این رژیم در قرار دادن کشورهای غربی در برابر ایران اذعان کرد.

تایمز او اسرائیل در گزارشی نوشت که مقامات صهیونیستی در حال تمرکز بر روی پایتخت‌های سرتاسر جهان هستند تا مواضع‌شان را به مواضع تند این رژیم در قبال برنامه هسته‌ای ایران نزدیک‌تر کنند.

ران درمر، وزیر امور راهبردی و زاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی رژیم صهیونسیتی در روز دوشنبه با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واشنگتن دیدار کردند تا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و تهدیداتش علیه منطقه گفت‌وگویی داشته باشند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونسیتی نیز به تور خود در پایتخت‌های اروپایی ادامه می‌دهد. وی روز پنج‌شنبه به رم پرواز کرد و هفته آینده به برلین سفر خواهد کرد تا اروپا را وادار کند که مرگ مذاکرات بر سر احیای توافق هسته‌ای برجام را اعلام کنند.

تایمز او اسرائیل در ادامه نوشت که احتمالا تلاش آن‌ها برای تغییر مواضع کشورهای غربی در خصوص این مسئله نتیجه به همراه نداشته باشد.

این روزنامه در ادامه با اشاره به توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت که در جلسه شورای حکام هیچ قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نخواهد شد. این تحولات مایه ناامیدی این رژیم هستند چراکه در ماه فوریه گزارش‌هایی در خصوص غنی‌ سازی ۸۴ درصدی ایران منتشر شده بود.

به نوشته روزنامه صهیونیستی، واکنش «نرم» جهان به این مسئله زنگ خطرها را برای این رژیم به صدا درآورده است. تایمز او اسرائیل نوشت که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی دیدار با سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران عنوان کرد که هرگونه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای غیرقانونی است و این مسئله نتانیاهو را به خشم آورد. توافق ایران و آژانس باعث شده که رسیدگی به مسئله هسته‌ای ایران به آینده موکول شود و رژیم صهیونسیتی را مجبور کرده که تلاش بیشتری در جهت تغییر جهت باقی کشورها علیه ایران انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید