به گفته برخی مشاوران املاک در مناطق یک و دو تهران، قیمت برخی از خانه‌های بزرگ‌متراژ در این مناطق، حداکثر به متری ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

وضعیت قیمت مسکن در آستانه عید نوروز/  هز متر خانه به ۴۰۰ میلیون تومان هم رسیده است
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، به بررسی وضعیت خرید و فروش مسکن در محله ولنجک پرداخته‌ایم. محله ولنجک شمالی‌ترین محله در منطقه یک تهران و در کوهپایه‌های توچال واقع شده است. این محله از شمال با ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک‌وی، از شرق به رودخانه ولنجک و از غرب به محله درکه متصل می‌شود.

طبق داده‌های بانک مرکزی در آذرماه، متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در منطقه یک، ۹۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان بوده است و روند معاملات از مهر سال جاری تا به آذرماه به صورت تصاعدی و قیمت مسکن نیز افزایشی بوده و بر اساس آنچه که مشاوران املاکِ محله ولنجک می‌گویند، معاملات مسکن در ماه جاری در این منطقه صورت می‌گیرد، اما تعداد آن نسبت به فصل پیش (پاییز) کاهش یافته است.

به گفته برخی مشاوران املاک مناطق یک و ۲ تهران، قیمت برخی از خانه‌های بزرگ‌متراژ در این مناطق، حداکثر به متری ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

بررسی فایل‌های مشاوران املاک در اسفندماه نشان می‌دهد، یک خانه با متراژ ۴۵۰ مترمربع و نوساز در این محله، با قیمت ۱۶۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد که قیمت برای هر متر این واحد، ۳۶۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

واحدی دیگر با ۳۷۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۱۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که قیمت هر متر این مساحت، ۴۲۰ میلیون تومان است.

یک آپارتمان با متراژ ۱۶۰ مترمربع و عمربنای ۴ ساله، ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و واحدی دیگر با ۱۷۳ مترمربع زیربنا و ۳۰ سال عمر بنا، ۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

واحدی ۹۸ متری و با قدمتی ۱۸ ساله، با قیمت ۱۵ میلیارد تومان عرضه شده است و برای هر مترمربع آن، ۱۵۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت مسکن سر به فلک کشید

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید