یک رسانه فرانسوی مدعی شد که سرمربی تیم فوتبال عربستان که توانست قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ را شکست دهد، به عنوان یکی از پنج نامزد تیم ملی فوتبال زنان فرانسه مطرح شده است.

انتخاب یکی از گزینه های سرمربیگری ایران به عنوان نامزد هدایت تیم ملی فوتبال زنان
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یک رسانه فرانسوی مدعی شد که سرمربی تیم فوتبال عربستان که توانست قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ را شکست دهد، به عنوان یکی از پنج نامزد تیم ملی فوتبال زنان فرانسه مطرح شده است.

رسانه RMC Sport فرانسه گزارش داد که هروه رنار، سرمربی عربستان سعودی در میان نامزدهای هدایت تیم ملی زنان فرانسه است. ممکن است کورین دیاکره در جلسه روز پنجشنبه هیئت مدیره اتحادیه فوتبال فرانسه برکنار شود.

دوران ۶ ساله دیاکره در تیم ملی زنان فرانسه پس از آن به پایان خود نزدیک شده که چند بازیکن مطرح این تیم به دلیل مشکلاتی که با او پیدا کردند، از تیم ملی کناره‌گیری کردند.

جام جهانی زنان ۲۰۲۳ قرار است تابستان(تیرماه) در استرالیا و نیوزلند برگزار شود. فرانسوی‌ها می‌خواهند با یک نام بزرگ مانند رنار تا جای ممکن پیشروی کنند. آن‌ها در آخرین تورنمنت خود در یورو۲۰۲۲ به مقام سومی رسیدند.

رنار تاکنون نیز هدایت تیم‌های متعدد باشگاهی و ملی از جمله لیل، الاتحاد الجزایر، آنگولا، زامبیا، مراکش، ساحل عاج و عربستان را برعهده داشته است. عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های آرژانتین، لهستان و مکزیک همگروه بود که توانست با نتیجه ۲ بر یک آرژانتین را در مرحله گروهی را شکست دهد.

همچنین پیش‌تر فدراسیون فوتبال ایران در مورد حضور رنار، در تیم ملی اعلام کرده بود که اگر این مربی تمایل به جدایی از عربستان را داشته باشد، می‌تواند جزو گزینه‌های هدایت ایران باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید