روش‌های خانگی بسیاری وجود دارد تا چروک دور لب خود را از بین ببرید، در این مطلب چند ترفند ساده برای از بین بردن چین و چروک دور لب را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه از بین بردن چروک دور لب با چند ترفند ساده خانگی

به گزارش سلام نو، از بین بردن چروک دور لب خواسته بسیاری از خانم‌ها است. خطوط لبخند همان خطوطی هستند که از پایین بینی به گوشه دهان می‌رسند. چگونه می‌توانید از خطوط لبخند دور دهان خودداری کنید؟

از بین بردن چروک دور لب

در این مطلب به شما چند ماسک خانگی برای از بین بردن چروک دور لب معرفی می‌کنیم.

روغن ماهی برای از بین بردن چروک دور لب

درمان‌های خانگی برای از بین بردن چروک دور لب


خوردن مکمل‌های روغن ماهی و خوردن ماهی چرب می‌تواند کمک کند تا از شر خطوط لبخند دور دهان خلاص شوید. روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و از آسیب پوست که منجر به چین‌وچروک و خطوط خنده اطراف دهان می‌شود جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توانید از روغن ماهی در اطراف ناحیه دهان استفاده کنید تا چروک اطراف دهان و خطوط لبخند را کاهش دهید.

ماسک آرد ذرت برای از بین بردن چروک دور لب

درمان‌های خانگی برای از بین بردن چروک دور لب


ماسک صورت آرد ذرت بهترین درمان طبیعی دیگر برای کاهش خطوط لبخند است. اگر چین‌وچروک اطراف دهان و خطوط خنده دارید، دو بار در هفته ماسک صورت عسل و آرد ذرت را امتحان کنید. مقداری آرد ذرت را با یک قاشق سوپ‌خوری عسل مخلوط کنید. آن را به هم بزنید تا خمیر شود. این ماسک را روی خطوط اطراف دهان بمالید تا ۳۰ دقیقه بماند. این ماسک صورت خانگی خوب برای کاهش خطوط لبخند و چین‌وچروک لب فوقانی یا خطوط سیگاری‌ها است.

روغن نارگیل برای از بین بردن چروک دور لب

درمان‌های خانگی برای از بین بردن چروک دور لب


روغن نارگیل اگر به‌عنوان محصول ضد پیری به کار رود واقعاً عالی است. روغن نارگیل می‌تواند پوست را از رادیکال‌های آزاد محافظت کند و چین‌وچروک شدن پوست را به تأخیر بیندازد.

درمان ساده برای مراقبت از پوست برای کاهش چین‌وچروک اطراف دهان این است که هر روز قبل از رفتن به خواب، روغن نارگیل را به مناطق آسیب‌دیده ماساژ دهید. روغن نارگیل به‌عنوان مرطوب‌کننده عالی عمل می‌کند و از کمبود آب در پوست جلوگیری می‌کند. این یکی از بهترین روش‌ها برای خلاص‌شدن از خطوط لبخند به طور طبیعی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید