۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 55423525

در قرن بیستم، سینمای هند در کنار هالیوود و سینمای چین به جایگاهی جهانی دست پیدا کرد. در پایان سال ۲۰۱۰ گزارش داده شد که از لحاظ تولید سالانه، سینمای هند در رتبه اول قرار گرفته است.

دانلود فیلم

سینما در کشور هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از ۱۰۰۰ فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می ‌شود. این سینما در کشورهایی همانند انگلستان و ایالات متحده آمریکا، از بین مهاجران، مخاطبانی بین‌المللی با زبان‌های مختلف یافته‌است. بازیگران توانمند و مشهوری از جمله آمیتاب باچان در عرصه ی سینمای این کشور ایفای نقش دارند. امروزه سایت های مختلفی از جمله عسل دانلود دسترسی به این فیلم ها را برای مخاطبان تسهیل کرده اند.

فیلم رئیس

فیلم رئیس ساخته ی کشورهند دارای ژانری درام و اجتماعی است. این اثر به کارگردانی راهول دهولاکیا و تهیه کنندگی فرهان اختر و گوری خان ساخته شده است. همچنین راهول دهولاکیا، آشیش واشی و هاریت مهتا نویسندگان این فیلم هستند. فیلم رئیس برای اولین بار در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۷ منتشر شد. زبان اصلی فیلم هندی بوده و مدت زمان آن نیز ۱۴۳ دقیقه است. تولید و توزیع این فیلم توسط شرکت رد چیلیز صورت گرفته است. آگهی تلویزیونی فیلم پر انتظار «رئیس» شاهرخ خان از ۱۱ میلیون بازدید عبور کرده و در توییتر رکوردی فوق‌العاده را برای خود ثبت نمود. فروش گیشه ی این فیلم محبوب به ۲۵۹.۴۲ کرور رسید. در این فیلم ستارگانی هم چون شاهرخ خان، ماهیرا خان و نوازالدین صدیقی به ایفای نقش پرداخته اند. تماشای فیلم هندی رئیس به مخاطبانی که به تماشای فیلم هندی علاقه دارند توصیه میشود. خلاصه ی این فیلم به این صورت است که گجرات که شهری در هند میباشد که تجارت مشروبات الکلی در آن ممنوع است اما با این حال به علت وجود پلیس‌های نالایق این تجارت بسیار برای مردم سود آور است. در این بین فردی به نام رئیس(شاهرخ خان) که از بچگی برای تاجران الکل کار می‌کرده تصمیم می‌گیرد به صورت مستقل تجارتش را برای خود شروع کند. از طرفی افسر پلیسی به نام مجبوردار(نوازالدین صدیقی) که پلیسی بسیار وظیفه ‌شناس و مسئولیت پذیر است اقدام به مبارزه با افسران رشوه بگیر و فاسد و تاجران می‌کند. رئیس با هوش و ذکاوت فراوان خود پیشرفت بسیار زیادی در تجارت می ‌کند و رفته رفته به یکی از بزرگترین تاجران تبدیل می‌شود. او در این بین با دختر مورد علاقه اش ازدواج می‌کند و به خاطر قلب مهربانش به مردم فقیر و گرسنه کمک می ‌کند...

دانلود فیلم

فیلم بهارات

بهارات  یک فیلم سینمایی محصول کشور هند در سال ۲۰۱۹ در ژانر فیلم درام به کارگردانی علی عباس ظفر و تهیه کنندگی آتول آگنیهوتری، آلویرا خان آگنیهوتری، بوشان کومار و کریشان کومار است. علی عباس ظفر به همراه وارون وی شارما مسئولیت نویسندگی فیلم را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم به مدت زمان ۱۵۵ دقیقه برای اولین بار در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۹ توسط شرکت AA Films منتشر شد. نکته ی قابل توجه در مورد این اثر این است که برگرفته از فیلمی به اسم قصیده ای برای پدرم محصول کره ی جنوبی میباشد که تاریخ کره ی جنوبی را در موازات زندگی یک مرد به تصویر میکشد. این فیلم اکران خارجی بسیار عظیمی داشت. حق اکران این فیلم در کشورهای فرانسه و آلمان در فستیوال کن امسال فروخته شد و علاوه بر این فیلم فوق برای اولین بار در عربستان سعودی اکران شد. هزینه ی فیلم ۱۰۰ میلیون کرور و فروش گیشه ی آن ۳۲۵ میلیون کرور بوده است. ستارگانی هم چون سلمان خان (در نقش بهارات)، کاترینا کایف (در نقش کومود)، سونیل گروور (در نقش ولایتی)، دیشا پاتانی (در نقش رادا)، جکی شروف (در نقش پدر بهارات)، نورا فتحی (در نقش همسر ولایتی) و  تابو (در نقش گودیا خواهر بهارات) به ایفای نقش پرداخته اند. با دانلود فیلم هندی بهارات میتوانید از تماشای این اثر بهره مند شوید.

دانلود فیلم

این فیلم پرمخاطب هندی موفق به کسب رکورد های زیادی شده است که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم. رکورد بالاترین مقدار فروش برای روز اول اکران برای سلمان خان و دومین فیلم پرفروش بالیوود در روز اول اکران خود را کسب نمود، رکورد ششمین فیلم پرفروش سلمان خان بعد از تایگر زنده‌است و سلطان و باجرنگی بایجان و کیک و قبل از پریم رتن دان پایو را به دست آورده ، سومین فیلم ۲۰۰ کروری سلمان خان و دومین فیلم ۲۰۰ کروری کاترینا کایف، هفتمین فیلم با فروش بالای ۱۰۰ کرور برای کاترینا کایف، این فیلم با عبور دادن فروش جهانی خود از ۳۲۰ کرور تبدیل به یک بلاک باستر جهانی شد و در نهایت این فیلم فقط در ۵ روز اول اکرانش توانست میزان فروش خود را از ۱۵۰ کرور عبور دهد. در خلاصه ی این اثر چنین آمده است که فیلم در مورد ۷۰ سال از زندگی یک مرد و سرزمین اوست که در هنگام جدایی پاکستان از هندوستان اتفاق می‌افتد و فیلم پستی‌ها و بلندی‌های شخصیت اصلی فیلم (بهارات) تا سن ۷۰ سالگی او را به نمایش میگذارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید