قیمت دلار که روند کاهشی خود را از یکشنبه هفته گذشته آغاز کرده امروز وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شده است.

سقوط قیمت دلار ادامه دار شد / ریزش قیمت دلار چه زمانی متوقف می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز روند رو به پایین دارد و وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شده است. این اسکناس آمریکایی از یکشنبه هفته گذشته این مسیر را در پیش گرفته و زمان توقف آن هم مشخص نیست.

کارشناسان در حال حاضر کف قیمت دلار را ۴۴ تا ۴۵ هزار تومان می‌دانند؛ آنها همچنین معتقدند بازار برای روند قطعی خود چشم‌انتظار اخبار بین‌المللی است که بعد از سفر گروسی به تهران امیدواری برای نتیجه مثبت آن تقویت شده است.

البته این موضوع نیز مهم است که حتی در صورت توافق با آژانس بین‌المللی انرژی گشایش‌ها تا چه سطح و ابعادی پیش خواهد رفت؟

قیمت دلار امروز 16 اسفند 1401

قیمت نرخ های مختلف دلار

امروز قیمت دلار اسکناس در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۲ هزار و ۴۴۶ تومان اعلام شده است. در همین حال قیمت دلار حواله در همین بازار به ۳۸ هزار و ۵۸۷ تومان رسیده است. قیمت این نوع ارز در روزهای اخیر نوسان قابل توجهی را تجربه نکرده است.

قیمت دلار نیمایی برای تخصیص به برخی گروه‌های کالایی نیز همچنان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ این در حالی است که صرافی ملی نیز مدتی است قیمت دلار و یورو را به روز رسانی نکرده است.

امروز مرکز مبادله ارز و طلا قیمت اسکناس یورو را ۴۵ هزار و ۳۸۷ تومان و قیمت حواله یورو را ۴۱ هزار و ۲۶۱ تومان اعلام کرده است. قیمت یورو در بازار آزاد نیز اکنون ۵۲ هزار و ۴۵۰ تومان است و همسو با دلار مسیری کاهشی را طی می‌کند.

در همین حال قیمت درهم امارات نیز در این بازار برای اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۵۸ و برای حواله درهم ۱۰ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت درهم امارات در بازار آزاد امروز ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.

قیمت دلار در بازارهای همسایه

قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز امروز نوساناتی کاهشی داشته است. نرخ دلار هرات اکنون ۴۸ هزار و ۷۹۰ تومان اعلام شده و قیمت دلار سلیمانیه هم در کانال ۴۸ هزار تومانی به سر می‌برد و ۴۸ هزار ۶۵۰ تومان قیمت دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید