غلامحسین محسنی اژه‌ای محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، ضمن واکنش به مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: افراد بی حجاب مجازات‌ خواهند شد.

کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن است / زنان بی‌حجاب مجازات می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه تاکید کرد: اگر عوامل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدارس برخی از استان‌ها شناسایی شوند، اقدام آنها، مصداق مُفسد فی‌الارض است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، روز دوشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان در تالار کوثر شهر اصفهان با اشاره به اینکه کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن ست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات‌ خواهند شد، افزود: کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

وی یادآور شد: همه مسوولان در تلاش هستند تا با حمایت قوه قضاییه و مُجریه از همه امکانات استفاده کنند تا با افرادی که برای همراهی با دشمن و اقدام به این گناهی که عفت و نظم‌عمومی را خدشه دار می کند برخورد کنند.

وی در بخش‌دیگر سخنانش به عفو تعدادی از زندانیان به دستور رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این افراد صرف کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند، نبودند بلکه سایر زندانیانی نیز مشمول عفو یا تقلیل محکومیت قرار گرفتند و یا کسانی که با قرار آزاد بودند نیز مشمول واقع شدند تا دیگر به زندان برنگردند.

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه در مجموع بیش از ۸۰ هزار نفر در سالروز پیروزی انقلاب به دستور رهبر معظم انقلاب عفو شدند، افزود: برخی از عفو شدگان نیز حبس نداشتند و جزای نقدی داشتند که تعدادی از آنها هم‌ مورد عفو قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید