مشاهدات بازار خودروهای خارجی در ایران حاکی از کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت این خودروها تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار ارز است.

کاهش شدید قیمت خودروهای خارجی در بازار + جدیدترین قیمت‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، همراه با ریزش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت خودرو در بازار نیز روندی کاهشی به خود گرفت و این کاهش قیمت در بازار خودروهای وارداتی شدیدتر بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در بازار خودروهای وارداتی و در میان مدل‌های ب‌ام‌و، قیمت برخی خودروها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ریزش کرده است.

بر همین اساس، قیمت ب‌ام‌و سری ۷ مدل individual vip مدل ۲۰۱۸ در بازار با قیمت ۲۴ میلیارد تومان فروخته شد. این خودرو فقط در طول یک روز گذشته افزایش حدود ۲ میلیارد تومانی قیمت را تجربه کرده است. مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم که در بازار ۲۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

ب‌ام‌و سری ۵ سدان مدل Perfection هم در بازار به قیمت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

بنا به این گزارش، قیمت ب‌ام‌و سری ۳ سدان مدل Performance در بازار به ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، ب‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک مدل Premium در حال حاضر در بازار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش در حدود ۲.۲ درصدی، یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را تجربه کرده است.

در این میان، قیمت ب‌ام‌و X۴ مدل exclusive در بازار به ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد، یعنی ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شده است. ب ام و X۱ هم در بازار ۹ میلیارد تومان قیمت پیدا کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید