میزان ذخیره بنزین در کارت وسایل نقلیه شخصی اعم از سواری و موتورسیکلت، ۹ ماهه است، یعنی یک خودروی سواری ۵۴۰ لیتر و یک موتور سیکلت ۲۲۵ لیتر بنزین را می‌تواند ذخیره داشته باشد.

محدودیت ذخیره سهمیه بنزین در کارت سوخت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت درباره میزان سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت توضیحاتی ارائه داد.

محمدصادقی گفت: اکنون فرآیند صدور کارت سوخت المثنی به کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیده است و کارت‌های سوخت در صف صدور در حال نزدیک شدن به تحویل تمامی آن‌ها به مردم است.

 سهمیه بنزین خودرو و تا چند ماه در کارت می‌ماند؟

به گفته او، صدور کارت سوخت المثنی یک فرآیند بین‌دستگاهی بوده که فرآیند ثبت درخواست در دفاتر پلیس ۱۰+، تولید کارت، پاکت‌گذاری و تحویل به شرکت پست از طریق سازمان‌های مختلف اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه در این فرآیند، کدرهگیری در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد، مردم می‌توانند در هر مرحله، با وارد کردن کدرهگیری درخواست خود در سایت پلیس راهور و شرکت پست، از وضعیت دقیق کارت فرآیند صدور کارت سوخت خود مطلع شوند.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: میزان ذخیره بنزین در کارت وسایل نقلیه شخصی اعم از سواری و موتورسیکلت، ۹ ماهه است، یعنی یک خودروی سواری ۵۴۰ لیتر و یک موتور سیکلت ۲۲۵ لیتر بنزین را می‌تواند ذخیره داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید