در این مطلب شاهد تصاویری از مراسم عروسی شهرام آذر یا همان سندی خواننده مشهور لس آنجلسی با ازدواج چهارم شهرام آذر معروف به سندی و دلیل عجیب و بی رحمانه طلاق از همسر قبلی اش همه را شوکه کرد.

ازدواج سندی خواننده ایرانی با همسر چهارمش که ۲۶ سال از او کوچکتر است! + عکس مراسم عروسی

به گزارش سلام نو، شهرام آذر خواننده و آهنگساز معروف به «سندی» برای بار چهارم ازدواج کرد و اینبار با عروس خانم ایرانی – برزیلی ۲۶ سال اختلاف سن دارد !این چهره بیشتر بعد از داوری برنامه «استیج» در شبکه من و تو شناخته شد و سابقا نیز از آهنگسازان بنام خواننده های معروف بود.

ازدواج چهارم شهرام آذر ( سندی )

شهرام آذر خواننده و آهنگساز معروف به «سندی» برای بار چهارم ازدواج کرد و اینبار با عروس خانم ایرانی – برزیلی ۲۶ سال اختلاف سن دارد !

این چهره بیشتر بعد از داوری برنامه «استیج» در شبکه من و تو شناخته شد و سابقا نیز از آهنگسازان بنام خواننده های معروف بود.

علت طلاق از همسرش نسرین

بعد از ابتلا و بهبودی «نسرین کیانی» همسر سوم شهرام آذر به سرطان ، این زوج در سال ۱۴۰۰ رسما از هم جدا شدند، ثمره این زندگی یک پسر به نام برنا بود.

شهرام آذر اسفند ۱۴۰۱ در سن ۶۵ سالگی برای بار چهارم با خانم «شبنم ابراهیمی» دختر ۳۹ ساله متولد ایران و بزرگ شده کشور برزیل ازدواج کرد. شبنم ابراهیمی متولد ۱۳۶۲ در ایران می باشد که در کشور برزیل بزرگ شد و حالا در شرکت هواپیمایی «امارات» بعنوان مهماندار هواپیما مشغول به کار است.

شهرام اسدی سندی

شهرام اسدی سندی

شهرام اسدی سندی

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید