۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 55422861

در این مطلب قصد داریم به بررسی شهرک های معروف ایزدشهر بپردازیم؛ پس تا انتهای این مقاله دنبال‌کننده ما باشید.

شهرک های معروف ایزدشهر

سلام نو-سرویس گردشگری: از معروف‌ترین شهرهای مازندران می‌توانیم به ایزدشهر اشاره کنیم که در هفت کیلومتری نور قرار گرفته است. این شهر از مناطق دیدنی زیادی برخوردار است و افراد می‌توانند در شهرک‌های مختلف آن اقامت داشته باشند. شهرک های معروف ایزدشهر گزینه‌های زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و هر کدام امکانات متعددی دارند. افرادی که قصد اجاره یا خرید ویلا دارند، باید با این شهرک‌ها آشنا شوند تا مشکل خاصی برایشان به وجود نیاید. این شما و این برترین شهرک‌های واقع‌شده در ایزدشهر!

آشنایی با شهرک های معروف ایزدشهر

ایزدشهر از جمله شهرک‌های قدیمی و ساحلی به‌حساب می‌آید که مساحت ساختاری آن به ۳۸ هکتار می‌رسد. در این شهرک می‌توانید از انواع امکانات ورزشی، تفریحی و توریستی بهره ببرید. در این شهرک هم می‌توانید شاهد معماری کلاسیک و هم مدرن باشید. انواع درختان زینتی در ایزدشهر وجود دارند که به زیبایی منطقه افزوده‌اند. اگر به میانه شهرک بروید، با پارک بزرگی روبه‌رو خواهید شد که میزبان افراد زیادی است. نقطه قوتی که می‌توانیم از ایزدشهر نام ببریم، وجود انواع نگهبانان است؛ به همین علت امنیت منطقه به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در ادامه به معرفی مهم‌ترین شهرک‌ها خواهیم پرداخت؛ پس ما را همراهی کنید.

شهرک آرام شهر؛ بهره‌مندی از ساحل شنی و ماسه‌ای

اولین گزینه از شهرک های معروف ایزدشهر که می‌توانیم از آن یاد کنیم، آرام شهر است. آرام شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌هایی است که در مازندران به چشم می‌خورد. مشاعات بسیار زیادی در این شهرک وجود دارند. همچنین ساحل شنی و ماسه‌ای آن به زیبایی شهرک افزوده است. در واقع این ساحل افراد زیادی را به خود جذب می‌کند و بازدیدکنندگان می‌توانند از آرامش محیط نهایت بهره و لذت را ببرند. ازآنجایی‌که در این شهرک کادر نگهبانی وجود دارد، شاهد امنیت بالایی خواهید بود. بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده، آرام شهر یکی از برترین شهرک‌هایی به‌حساب می‌آید که می‌توان از آن بازدید به عمل آورد.

شهرک های معروف ایزدشهر

آشنایی با شهرک آرام شهر

شهرک پزشکان؛ از شهرک های معروف ایزدشهر

از دیگر شهرک‌های ایزدشهر می‌توانیم به شهرک پزشکان اشاره کنیم که مدرن‌ترین ویلاها را در خود جای داده است. در این شهرک انواع پروژه‌ها در دست طراحی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان خزانه پرورش گل و گیاه، پروژه رنگ‌آمیزی جنگل و... را نام برد. برای اینکه بتوانید به این شهرک برسید، باید از جاده نوشهر – محمودآباد گذر کنید. اگر از تهران به سمت این شهرک می‌آیید، باید بگوییم به حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز خواهد بود.

شهرک آبی کنار ایزدشهر؛ از جذاب‌ترین گزینه‌ها

سواحل دریاچه خزر دارای مناطق متعددی هستند که شهرک آبی در یکی از زیباترین نواحی جای گرفته است. اگر در ایزدشهر هستید، برای رسیدن به این شهرک تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. مساحتی که این شهرک به خود اختصاص داده، ۱۰ هکتار است. در شهرک آبی ایزدشهر می‌توانید شاهد انواع ویلاهای مدرن باشید که به زیبایی این منطقه بیش از پیش افزوده‌اند. برای رسیدن به این شهرک باید از جاده جنگلی چمستان عبور کنید. انواع امکانات تفریحی در شهرک آبی ایزدشهر به چشم می‌خورند که باعث ایجاد یک محیط آرام و لذت‌بخش خواهند شد. همچنین این شهرک توانسته است امنیت خوبی را برای شهروندان خود تأمین کند؛ ازاین‌رو یک محیط کاملاً خانوادگی به‌حساب می‌آید.

شهرک بهارنارنج ایزدشهر؛ از شهرک های معروف ایزدشهر

اگر به دنبال بهترین شهرک‌های ایزدشهر هستید، می‌توانید از شهرک بهارنارنج نیز استقبال به عمل بیاورید. در نزدیکی این شهرک می‌توانید از انواع رستوران‌ها و هتل‌ها بهره‌مند شوید. در کل امکانات و دسترسی‌های خوبی برای این شهرک در نظر گرفته شده‌اند. ویلاهایی که در این شهرک وجود دارند، به دریا و ساحل بسیار نزدیک هستند؛ به‌ همین علت افراد می‌توانند با اجاره گزینه مورد نظر خود از زیبایی‌های موجود نهایت بهره و استفاده را ببرند. همچنین این شهرک فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد. کافی است نسبت به خرید یک آپارتمان اقدام کنید. شهرک بهارنارنج در نزدیکی شهرک آبی قرار گرفته است و برای رسیدن به آن تنها به ۸ دقیقه زمان نیاز دارید.

شهرک ساحلی امیرآباد؛ شهرکی مناسب برای اقامت خانواده

از دیگر شهرک های معروف ایزدشهر می‌توانیم به شهرک ساحلی امیرآباد اشاره داشته باشیم. در این شهرک می‌توانید شاهد انواع ویلاها و آپارتمان‌های مهمان‌پذیر باشید. همچنین پانسیون‌ها یک سفر راحت را برای شما به ارمغان خواهند آورد. قیمت‌ها در این شهرک متعادل هستند؛ ازاین‌رو مسافرانی زیادی ترجیح می‌دهند در یکی از ویلاهای این شهرک اقامت داشته باشند. این شهرک در نزدیکی مراکز مهمی جای گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به موزه، شهربازی، کافه، رستوران، بانک و... اشاره کنیم. به دلیل همین امکانات، امیرآباد می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد. همچنین خانواده‌ها می‌توانند در این شهرک اقامت راحتی داشته باشند. از ایزدشهر تا شهرک ساحلی امیرآباد ۳۸ کیلومتر فاصله وجود دارد. یعنی تقریباً به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا به مقصد برسید. لازم به ذکر است برای رسیدن به این شهرک نیاز است از جاده ولیسده عبور کنید.

شهرک های معروف ایزدشهر

آشنایی با شهرک ساحلی امیرآباد

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با شهرک های معروف ایزدشهر آشنا کنیم. هر کدام از این شهرک‌ها دارای امکانات تفریحی متنوعی هستند و می‌توانند اقامت خوبی برای شما به ارمغان بیاورند. برای رسیدن به هر کدام از این مناطق نیاز است جاده‌ها را به‌خوبی شناسایی کنید و سپس دست به انتخاب بزنید. این شهرک‌ها به دلیل موقعیت خوبی که دارند، برای سرمایه‌گذاری کاملاً مناسب هستند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید