رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در رابطه با شلیک پلیس به یک خودرو در شهرستان ورزنه توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات کشته شدن یک کودک در پی تیراندازی ماموران به خودرویی مشکوک در اصفهان
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، سید محسن بنیمی در گفت‌وگو با میزان در رابطه با جزئیات حادثه تیراندازی منجر به فوت یک کودک توسط پلیس در شهرستان ورزنه استان اصفهان، گفت: حوالی ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۱ اسفند، گزارش مشکوک بودن یک خودرو به مجموعه انتظامی شهرستان ورزنه استان اصفهان داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی به محض دریافت گزارش و شناسایی خودرو، طرح مهار خودرو را اجرایی کردند، گفت: خودروی سواری پژو حین اجرای طرح مهار پلیس، از ایست و بازرسی شهرستان ورزنه عبور کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان اصفهان با بیان اینکه ماموران برای متوقف کردن خودروی مذکور به سمت آن تیراندازی کردند، تصریح کرد: در پی این اتفاق، یکی از تیرهای شلیک شده به یکی از ۴ سرنشین خودرو که کودک بود، اصابت و متاسفانه این کودک خردسال فوت می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در دادگستری شهرستان ورزنه با همین موضوع گفت: اقدامات لازم قضایی توسط رئیس حوزه قضایی شهرستان ورزنه انجام و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان ارجاع شد.

بنیمی ادامه داد: پس از دریافت این پرونده وارد عمل شدیم و با توجه به صدور قرار تامین برای ماموری که اقدام به تیراندازی کرده بود، بازپرس پرونده تحقیقات خود را آغاز کرده است.

وی افزود: مصمم به بررسی هرچه دقیق‌تر پرونده هستیم و در این رابطه به بازپرس پرونده تاکیدات موکد شده تا به سرعت و با دقت بالا پرونده با رعایت حقوق شهروندی مورد بررسی و نتیجه نهایی گزارش شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان درخصوص علت متوقف کردن خودروی سواری توسط عوامل انتظامی شهرستان ورزنه، گفت: در این رابطه به پلیس اعلام شده بود که خودرویی مشکوک است و پلیس نیز بر این اساس وارد عمل شده است

البته این موضوع نیز باید بررسی شود و مدارک و مستندات و اظهارات شهود و مطلعان اخذ و در خصوص این موارد تحقیقات لازم صورت بگیرد.

وی در رابطه با این که آیا تیراندازی ماموران پلیس پس از فرار صورت گرفته یا خیر؟ گفت: گزارشی که نیروی انتظامی داده مبنی بر این است که خودروی مذکور از محلی که باید متوقف می‎شده، عبور کرده است که این مورد نیز در دست بررسی است

بنیمی تاکید کرد: از خودروی مذکور هیچ اقلام ممنوعه‌ای کشف نشده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید