در حادثه انفجار و حریق گسترده در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت در پایتخت اندونزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

انفجار وحشتناک در جایگاه ذخیره‌سازی سوخت + ده نفر کشته شدند! / فیلم

به گزارش سلام نو، آمارهای منتشره از سوی ایستگاه مرکزی آتش نشانی در پایتخت اندونزی نشان می دهد که دست کم ۱۰ نفر پس از وقوع آتش سوزی امروز جمعه در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت که تحت مدیریت شرکت انرژی دولتی این کشور «پرتامینا» (Pertamina) قرار دارد، کشته شدند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، آتش سوزی که بعد از ساعت ۲۰ به وقت محلی شروع شد، ساکنان اطراف در مناطق پرجمعیت را به آنقدر وحشت انداختند که برخی از آنها از محل سکونت خود گریختند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی که رویترز مدعی است توانست به آن ها دست یابد، صدای انفجارهای مهیب پس از وقوع حریق شنیده شده است.

مرکز ایستگاه اصلی آتش نشانی «جاکارتا» پایتخت کشور اندونزی در این خصوص اعلام کرد که ۵۱ واحد را به منطقه «پلومپانگ» (Plumpang) در شمال این شهر اعزام کرده است و افزود که آتش سوزی بسیار گسترده است.

«ساتریادی گوناوان» (Satriadi Gunawan) یکی از مقامات ایستگاه آتش نشانی جاکارتای شمالی، به شبکه تلویزونی «کومپاس» (Kompas) گفت که آتش شروع به سرایت به خانه های اطراف کرده است.

شرکت انرژی دولتی این کشور «پرتامینا» در بیانیه ای اعلام کرد که علت وقعوع این حادثه در دست بررسی است و تخلیه منازل اطراف نیز ادامه دارد.

به گفته وزارت انرژی کشور اندونزی، ظرفیت این جایگاه سوخت بیش از ۳۰۰ هزار کیلو- لیتر است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید