در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محورهای کندوان و هراز
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است، اما در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین است.

محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور شریانی ریگان – ایرانشهر و محورهای غیرشریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری)، سردشت – میناب، فنوج – اسپکه و جاسک - بشاگرد مسدود است. محورهای لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد-پاوه، سی‌سخت-پادنا، جدید هشتگرد-طالقان، گنجنامه-تویسرکان و پونل - خلخال هم دارای انسداد فصلی هستند.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید