حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت.

طرح استیضاح وزیر اقتصاد قوت گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا؛ عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، گفت: با توجه به گرانی های اخیر در اقلام و کالاهای مختلف که مستقیم بر زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است، عدم ثبات در اقتصاد و اینکه تیم اقتصادی دولت جوابگو نیست و هرچه هم سوال کردیم، تذکر دادیم و به آقای رییس‌جمهور گفتیم فایده نداشت، ادامه این مساله دیگر قابل توجیه نیست، تصمیم به طرح استیضاح گرفتیم.

وی افزود: در میان تیم اقتصادی دولت، کسی که باید پاسخگوی این وضعیت باشد وزیر اقتصاد است. لذا استیضاح وزیر اقتصاد را با ۱۴ محور طراحی کرده و در کارتابل نمایندگان بارگذاری کردم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید