کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، صاحب گرانترین ساعت جهان به ارزش ۱ و نیم میلیون دلار است.

تصاویری از ساعت گران قیمت رونالدو که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است

کریستیانو رونالدو پردرآمدترین ورزشکار جهان است، بنابراین منطقی است که او صاحب گران ترین ساعت رولکس جهان شود. فوق ستاره پرتغالی با امضای قرارداد با النصر در زمستان، در صدر جدول پولدارترین ورزشکاران قرار گرفت و پس از ترک منچستریونایتد، اعتبار ورزشی خود را با یک دستمزد هنگفت عوض کرد.

همه چیز برای او تا کنون بسیار خوب پیش رفته است. او در آخر هفته هت‌تریک کرد و سپس توانست در عربستان هم بوکس بازی کند و هم یک دوئل جذاب را از نزدیک تماشا کند. او بیننده نبرد سخت میان تامی فیوری و جیک پل بود که در این کشور آسیایی برگزار شد.

حضور رونالدو در این مسابقه بوکس، توجهات را به خود جلب کرد. برخی متوجه اکسسوری گران قیمتی که کاپیتان ۳۸ ساله تیم ملی پرتغال هنگام تماشای مسابقه داشت، شدند. ساعتی ۱.۵ میلیون دلاری ساخته شده توسط فرانک مولر.

اما این تنها ساعت چشمگیر او نیست. به گزارش دیلی استار، ستاره سابق رئال مادرید صاحب گرانترین رولکس جهان با قیمت ۳۷۱ هزار پوند و پوشیده از الماس است.

عکس| گران‌ترین ساعت دنیا در دستان رونالدو/ نگاهی به کلکسیون‌های خاص CR7

رولکس GMT Master Ice که در سال ۲۰۱۹ توسط وی خریداری شد، از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است در حالی که قاب و بند آن از نزدیک به ۳۰ قیراط الماس برش ماهرانه تشکیل شده است.

الماس‌ها تقریباً هر اینچ از ساعت را می‌پوشانند و احتمالاً با آن در اطراف محله معمولی خود راه نمی‌روید! ساعت‌ها تنها چیزی نیستند که ستاره سابق یوونتوس دوست دارد پول خود را خرج آنها کند. در اکتبر ۲۰۲۱، او ۹.۵ میلیون یورو را برای یک خودرو سوپراسپرت به نام بوگاتی سنتودیچی خرج کرد که تنها ۱۰ نسخه از آن توسط بوگاتی ساخته شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید