۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 55422468

آیا بهترین رستوران های ازمیر را می‌شناسید؟ در سفر به ازمیر باید در کدام مکان را برای غذا خوردن انتخاب کنیم؟

بهترین رستوران های ازمیر

قطعا در طول سفر به یک شهر یا کشور جدید باید اطلاعات کافی درباره رستوران‌های آن منطقه به دست آورید؛ زیرا غذا بخش مهمی از سفر است و باعث آشنایی گردشگران با فرهنگ آن کشور می‌شود.

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران‌های ازمیر را به شما معرفی می‌کنیم. این شهر رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دارد که قطعا در یک مقاله نمی‌گنجند؛ اما رستوران‌هایی را به شما معرفی کنیم که تنوع غذایی بالایی داشته و مناسب ذائقه‌های مختلف باشند. پس هر سلیقه‌ای که داشته باشید، رستوران موردعلاقه‌تان را در این فهرست کوچک پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید پس از مطالعه مطلب پیش‌رو با مشهورترین و بهترین رستوران‌های شهر ازمیر آشنا خواهید شد.

بهترین غذاهای دریایی ازمیر، در رستوران کوردون ینگچ

به غذاهای دریایی علاقه دارید؟ رستوران کوردون ینگچ (Kordon Yengeç) در ازمیر را فراموش نکنید. اگرچه در ازمیر رستوران‌های دریایی بسیاری وجود دارند؛ اما کوردون ینگچ از بهترین‌ها است و غذاهای آن بسیار لذیذ هستند. برای طبخ غذاهای این رستوران از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین ماهی‌ها و مواد اولیه استفاده می‌شود.

علاوه بر نوش جان کردن غذاهای خوشمزه می‌توانید از منظره بی‌نظیر رستوران کوردون ینگچ نیز استفاده کنید. دکوراسیون زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده در کنار غذاهای دریایی خوشمزه، این مکان را به یکی از بهترین رستوران های ازمیر تبدیل کرده است. کوردون ینگچ همه روزه از ساعت 10:00 تا بامداد باز است. در تور ازمیر نوروز 1402 حتما به این رستوران دوست‌داشتنی نیز مراجعه کنید.

رستوران تاواجی رجب اوستا؛ مشهورترین کبابی در شهر ازمیر

کباب‌های ترکیه شهرت جهانی دارند. اگر می‌خواهید انواع کباب‌های سنتی و خوشمزه را در شهر ازمیر امتحان کنید، رستوران تاواجی رجب اوستا (Tavaci Recep Usta) بهترین گزینه است. این رستوران در منطقه آلسانجاک ازمیر واقع شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از ساحل کوردون دارد. پس از نوش جان کردن غذا در رستوران رجب اوستا حتما دسرهای آن را نیز امتحان کنید. باقلوا و بلغور از مشهورترین و خوشمزه‌ترین دسرهای موجود در منو هستند که مزه‌شان تا ابد در یادتان خواهد ماند.

رستوران تاواجی رجب اوستا همه روزه از ساعت 8:30 تا 22:00 آماده پذیرایی از مشتریان است. تور ازمیر را با غذا خوردن در بهترین رستوران های ازمیر، خاطره‌انگیزتر کنید.

بهترین رستوران های ازمیر

غذاهای گوشتی خشومزه در رستوران اتجی احمد

واژه «اِت» در زبان ترکی استانبولی به معنای گوشت است و رستوران اتجی احمد (Etci Ahmet) بهترین غذاهای گوشتی را در ازمیر طبخ می‌کند. انواع کوفته‌های پنیری،‌مرغ کبابی و تکه‌های استیک کبابی در منوی این رستوران پیدا می‌شود. اگر از عاشقان گوشت و کباب هستید، در تور نوروز ازمیر حتما به این رستوران مراجعه کنید.

یکی از جذابیت‌های رستوران اتجی احمد، بشقاب میوه آن است. پس از صرف غذا می‌توانید چای و بشقابی پر از میوه‌های متنوع سفارش دهید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. البته این میوه‌ها به عنوان هدیه به هر میز اهدا می‌شوند. برای رفتن به این رستوران احمد خود را به منطقه بستانلی ازمیر برسانید. این رستوران فقط 10 دقیقه تا ایستگاه فری فاصله دارد.

بهترین رستوران های ازمیر

لذیذترین کوفته‌های ازمیر، در رستوران کوفتجی رمزی

رستوران کوفتجی رمزی (Kofteci Remzi) یکی از رستوران‌های قدیمی ازمیر است که فضایی بسیار دنج و جذاب دارد. این رستوران از سال 1965 شروع به فعالیت کرد و کوفته‌ها و نان پنیری آن از اولین و معروف‌ترین اعضای منو هستند. کوفته یکی از مشهورترین غذاهای سنتی ترکیه است که در سفر به این کشور باید آن را امتحان کنید و چه جایی بهتر از رستوران کوفتجی رمزی؟ البته عدسی‌های کوفتجی رمزی نیز طرفداران زیادی دارند و بسیار خوش عطر و طعم هستند.

کوفتجی رمزی در منطقه بستانلی واقع شده است. شاید فضای رستوران بسیار معمولی و ساده به نظر برسد؛ اما در امتحان کردن غذاهای آن لحظه‌ای درنگ نکنید.

بهترین رستوران های ازمیر

انواع غذاهای ایرانی، در رستوران تهرون شهر ازمیر

غذاهای سنتی ترکیه شباهت بسیاری با غذاهای ایرانی دارند؛ ازاین‌رو قطعا از طعم و مزه آن‌ها استقبال خواهید کرد؛ اما در صورتی که این غذاها مورد استقبال شما قرار نگرفتند یا در سفر به ازمیر هوس غذاهای ایرانی کردید، بهترین انتخاب رستوران تهرون است.

رستوران تهرون انواع غذاهای ایرانی را طبخ می‌کند و یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی ازمیر محسوب می‌شود. رفتار کارکنان بسیار عالی و دوستانه است و برای پخت غذاها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. رستوران تهرون در محله گوزل باغچه قرار گرفته و معمولا از ساعت 9صبح تا 11شب باز است.

بهترین رستوران های ازمیر

گردش در ازمیر با تورهای آژانس مسافرتی مهرپرواز

در این مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از بهترین رستوران های ازمیر را به شما عزیزان معرفی کنیم. این رستوران‌ها تنوع غذایی بالایی دارند و برای کلیه ذائقه‌ها مناسب هستند. امیدواریم که در این لیست، رستوران موردعلاقه‌تان را پیدا کرده باشید.

سفر به ازمیر، یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه، بدون شک خاطرات فراوانی برای شما به جا خواهد گذاشت. این لحظات زمانی به‌یادماندنی‌تر و شیرین‌تر می‌شوند که از خدمات مسافرتی مطلوبی بهره‌مند شوید. آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تورهای داخلی و خارجی باکیفیت و با قیمت مناسب را همین حالا از طریق سایت رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی شوید یا با شماره موجود در همین صفحه تماس بگیرید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

آژانس هواپیمایی مهرپرواز | www.mehrparvaz.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید