سوئیت‌های اجاره‌ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه سفری اقتصادی و خاطره‌انگیز به نقاط مختلف کشور هستند.

سوئیت‌های اجاره‌ای بیشتر در چه شهرهایی پیدا می‌شوند؟

شما می‌توانید انواع این اقامتگاه‌ها را در شهرهای مختلف ایران ببینید که با توجه به امکانات و خدماتشان قیمت‌های گوناگونی دارند. انواع سوئیت‌های ویلایی و آپارتمانی که انتخاب هر یک از آن‌ها به سلیقه و بودجه خودتان بستگی دارد؛ اما این سوال پیش می‌آید که سوئیت‌های اجاره‌ای بیشتر در چه شهرهایی پیدا می‌شوند؟ در ادامه به پرطرفدارترین شهرهای ایران از نظر اجاره ویلا و سوئیت می‌پردازیم.

بهترین و مجهزترین سوئیت ها را در کدام شهرها اجاره کنیم

سوئیت اجاره‌ای در رامسر

وقتی صحبت از سوئیت‌های ویلایی به میان می‌آید، اولین تصویر در ذهن همه ما شهرهای ساحلی و شمالی است. به‌عنوان مثال رامسر جزو پرترددترین شهرهای توریستی است که اقامتگاه‌های مختلفی دارد. پس اگر قصد سفر به یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران را دارید، رامسر و ویلاهایش یکی از بهترین گزینه‌های لیست شما خواهد بود. در این شهر سوئیت‌های ویلایی با تنوع بالا وجود دارد که مناظر شگفت‌انگیزی مانند پنجره یا تراس رو به دریا یا جنگل دارد.

 سوئیت اجاره‌ای در کردان

کردان یکی از معروف‌ترین مناطق تفریحی اطراف تهران است. انواع ویلا و سوئیت‌های لاکچری در این منطقه وجود دارد که برای گذراندن آخرهفته‌ای به‌یادماندنی در کنار دوستان و عزیزان بسیار مناسب هستند. در ویلاها و سوئیت‌های کردان انواع امکانات جذاب و هیجان‌انگیز مانند استخرهای روباز در فصل تابستان و استخرهای سربسته با آب گرم در زمستان، میز بیلیارد، فوتبال دستی و... وجود دارد که می‌توانید برای دورهمی‌تان روی آن‌ها حساب کنید.

سوئیت اجاره‌ای در نوشهر

کمی قبل‌تر گفتیم که شمال ایران سراسر از زیبایی است؛ نوشهر نیز یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای مازندران محسوب می‌شود که از یک طرف با کوه و از طرف دیگر با جنگل محاصره شده است. در نتیجه سوئیت‌های ویلایی جذاب با منظره رو به دریا و جنگل فراوانی در این شهر و اطرافش وجود دارد که یکی از دیگری جذاب‌ترند. سوئیت‌هایی که از لوکس تا اقتصادی قابل انتخاب هستند. 

سوئیت اجاره‌ای در چالوس 

مگر می‌شود یک ایرانی نام جاده چالوس را نشنیده باشد؟ نوستالژی سفرهای جاده‌ای شمال که برای بسیاری از افراد خاطره‌انگیز است. سوئیت‌ها و ویلاهای فوق‌العاده‌ای در این شهر وجود دارد که انواع امکانات مانند استخر آبگرم و چشم‌انداز دریا و جنگل را در خود جای داده است. از جمله نکاتی که باعث جذابیت اقامتگاه‌های چالوس شده است، قیمت اقتصادی ویلاهاست که در کنار امکانات نام‌برده بسیار وسوسه‌انگیز است.

سوئیت اجاره‌ای در ماسال

اجاره و اقامت در سوئیت‌های شهر بهشتی ماسال می‌تواند سفری رؤیایی را برای شما خلق کند. این شهر زیبا در استان گیلان و شمال ایران قرار دارد و مناظری را در خود جای داده است که بسیاری از آن‌ها خارج از باورمان هستند. خوبی سفر به ماسال این است که انواع اقامتگاه با امکانات و قیمت‌های گوناگون در این شهر و اطراف آن وجود دارد که با هر بودجه و برنامه‌ریزی سازگار است.

سوئیت‌های اجاره‌ای بیشتر در چه شهرهایی پیدا می‌شوند؟

سوئیت اجاره‌ای در بندر انزلی

بندر انزلی از دیگر نقاط زیبای شمال کشور است که ویلاها و سوئیت‌های فراوانی دارد. سفر به این بندر برای شما لحظات به‌یادماندنی نظیر غذا دادن به مرغ‌های دریایی، پیاده‌روی در بلوار ساحلی بندر، پرسه‌زدن در طبیعت بکر اطراف، قایق‌سواری در تالاب و خرید در منطقه آزاد رقم می‌زند.

سوئیت اجاره‌ای در دماوند

مناطق دیدنی اطراف تهران تمامی ندارد. یک نمونه‌اش شهر دماوند که در دامنه کوه قرار دارد و از جمله مناطق ییلاقی تهران محسوب می‌شود. همین موضوع سبب شده است که دماوند از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار باشد و بسیاری از تهرانی‌ها و شهرهای اطراف این شهر را برای گذراندن آخرهفته‌ای خاطره‌انگیز برگزینند. وجود انواع سوئیت لاکچری و اقتصادی دست گردشگران را برای انتخابی مناسب باز گذاشته است. 

سوئیت اجاره‌ای در لواسان

لواسان از جمله جاهای دیدنی اطراف تهران است که انواع سوئیت و ویلاهای فوق لاکچری و لوکس را در خود جای داده است. انواع ویلا با امکانات جذاب و هیجان‌انگیز که نظیرشان را در کمتر جایی دیده‌اید. این منطقه خوش آب‌وهوا حدود یک ساعت و نیم از تهران ‌فاصله دارد. بنابراین اگر قصد دارید در همجواری با طبیعت و تجربه اقامتی لاکچری از هوای تمیز و پاکیزه و مناظری زیبا لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم لواسان را در اولویت بگذارید. 

سوئیت اجاره‌ای در رشت

محال است که هر کدام از ما حتی برای یک‌بار هوس سفر به رشت را نکرده باشیم. شهری بارانی که غرق رنگ و زیبایی است و در کوچه و خیابان و بازار محلی‌اش لبخند و مهربانی موج می‌زند. از طبیعت زیبا اطرافش هم نگوییم که اگر حتی یک بار هم تجربه‌اش نکنید، نصف عمرتان بر فناست. از سوئیت و ویلاهایش هم نگوییم که تنوع بسیار زیادی دارند. ویلاهایی متنوع با امکانات مختلف داخل شهر و اطرافش وجود دارند که هوای تازه و سرسبزی جنگل‌ها را به شما هدیه می‌دهند. از این رو می‌توانید این شهر را با خاطره‌ای به‌یادماندنی از اقامتی رویایی در سوئیت‌های جذابش ترک کنید.

سوئیت‌های اجاره‌ای بیشتر در چه شهرهایی پیدا می‌شوند؟

سوئیت اجاره‌ای در جنوب کشور

تا به اینجای نوشته درباره انواع ویلا و سوئیت در شمال کشور و اطراف تهران صحبت کردیم؛ اما این همه ماجرا نیست. ما سوئیت و ویلاهای بسیار زیبا و متنوعی در جنوب کشور هم داریم. انواع شهرها و جزیره‌های توریستی کشور که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی هستند، اقامتگاه‌های لاکچری و اقتصادی با قیمت و امکانات گوناگون را در خود جای داده‌اند. 

به‌عنوان مثال شما می‌توانید سوئیتی با منظره جنگل‌های بلوط زاگرس یا آبی خلیج فارس اجاره کنید و اقامتی به‌یادماندنی داشته باشید. شما می‌توانید انواع سوئیت و ویلا را در شهرهای جنوبی مانند کیش، قشم، بندر گناوه، بندر چابهار و... رزرو کنید. نظر شما درباره رزرو سوئیت در جنوب کشور چیست؟ اگر قصد سفر داشته باشید، شمال کشور را انتخاب می‌کنید یا جنوب؟

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید