«ایلی کوهن» که با هدف محقق ساختن رؤیای فشار بر ایران به آلمان سفر کرده است، گفت که تنها راه توقف برنامه هسته ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.

 تکرار ادعاهای بی اساس وزیر خارجه اسرائیل درباره ایران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که بنا بر اعلام رسانه‌ها برای رایزنی درباره مقابله با ایران به آلمان سفر کرده است، به تکرار ادعاها درباره ایران، برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم پرداخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، «ایلی کوهن» در نشست خبری مشترک با «آنالنا بائربوک» در برلین مدعی شد که تنها راه توقف برنامه هسته‌ای ایران، فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی است.

در حالی که رژیم صهیونیستی دچار اختلافات شدید داخلی است و بنا به اذعان سران این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد، وزیر خارجه این رژیم افزود که درباره ایران فقط دو گزینه مطرح است: تحریم یا اقدام جدی نظامی.

کوهن در ادامه یاوه های گوئی های خود تصریح کرد: من از وزیر خارجه آلمان درخواست کردم سپاه پاسداران ایران را به در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

وی همچنین به تحولات کرانه باختری هم اشاره کرد و بدون پرداختن به جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها گفت به شهرک سازی ها در کرانه باختری ادامه خواهند داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید