مشاهدات بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد. در جداول زیر جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی آمده است.

قیمت دنا پلاس به ۸۲۲ میلیون تومان رسید / پژوپارس ۱۰ میلیون تومان گران شد + قیمت روز خودرو

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. گرچه فعالان بازار خبر از کاهش جزئی قیمت‌ها می‌دهند. اما امروز نرخ برخی از خودروها در سایت‌های خرید و فروش خودرو افزایشی ثبت و وارد کانال جدیدی شد.

قیمت خودرو روز سه‌شنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومانی شد، امروز به ۳۳۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۳ میلیون تومان گران شد و به ۶۹۴ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، در نرخ ۸۲۲ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۱۰ میلیون تومان گران شد و به نرخ ۵۴۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه و نرخ ۶۰۴ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای خارجی در بازار چند؟

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و با ۴۵ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، به دو میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز روزهای گذشته وارد کانال دو میلیارد تومانی شد با افزایش ۴۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، قیمت دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز با ۹۳ میلیون تومان افزایش قیمت همراه بود و به چهار میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، سه‌شنبه، در بازار آزاد وارد کانال بالاتر شد و به قیمت یک میلیارد و ۳۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: نرخ دلار در روز گذشته روند نزولی به خود گرفت و همین عامل باعث شد تا قیمت دلار نیز تا حدودی کاهش یافت. برای مثال خودرویی که ۸۰۰ میلیون تومان قیمت داشت طی یک روز ۲۰ میلیون تومان ارزان شد.

او افزود: کاهش یا افزایش قیمت خودرو به نوسانات ارزی بستگی دارد و نرخ خودرو هم‌گام با دلار شروع به حرکت می‌کند. در این شرایط دیگر افزایش یا کاهش عرضه خودرو به بازار بر قیمت‌ها تاثیرگذار نیست.

نادری در رابطه با سطح معاملات بازار توضیح داد: سطح معاملات در بازار با بالاست و خرید و فروش به تعداد زیاد صورت می‌گیرد. علت بالابودن سطح معاملات نیز تنها به نوسانات دلار باز می‌گردد.

کد خبرنگار: ۱۴
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • کاظم IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    خجالت بکشید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید