وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از هدف قرار دادن مرکز عملیات اوکراین از سوی نیروهای ارتش این کشور خبر داد.

حمله ارتش روسیه  به مرکز عملیات اوکراین

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه مرکز عملیات «غرب» اوکراین را هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزارت دفاع روسیه در این خصوص اعلام کرد که ارتش این کشور به مرکز عملیات اوکراین در نزدیکی خملنیتسکی حمله کرده اند.

گزارش مذکور در این باره اضافه می کند: علاوه بر این، در منطقه نوومارکووا در قلمرو دونتسک، امکان انهدام یک رادار مدل AN / TPQ-۳۷ ساخت ایالات متحده وجود داشت. ارتش روسیه همچنین با موفقیت به انبارهای مهمات نیروهای مسلح اوکراین نزدیک چروونی در استان زاپوریژیا و منطقه اسنیگیرفکا در میکولایف و آرتموفسک در دونتسک حمله کرد. در دونتسک، واحدهای روسی یک ایستگاه راداری برای شناسایی اهداف هوایی ۳۶D۶ نیز حذف شدند.

رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست دونباس در شرق اوکراین و همچنین به منظور «نازی‌ زدایی و غیرنظامی‌کردن اوکراین»، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می‌ کند تا از مردمی که ۸ سال مورد سوء استفاده و نسل‌ کشی رژیم کی‌ یِف بوده‌ اند، حفاظت کند و اوکراین از وجود «نئونازی‌ ها» پاکسازی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید